Dream Team: Självklart. Jag minns det som igår när Rossi gjorde hattrick mot Brasilien i kvarten, 3-2 till Italy för att sedan peta in båda målen mot Polen i semin (2-0) och sen gjorde första målet mot Västtyskland i finalen som Italien vann med 3-1.
Frisco: Korrekt, men det var en förskräckligt otydlig bild. Ja, till din ursäkt så var det inte det lättaste jobbet att hitta en lagbild på Brasilen från -82, tydligen. Jag hittade en som är samma som din, men med aningens bättre skärpa.
Salle: Eftersom jag kommer att vara borta härifrån i många timmar nu så visar jag en [url=www.airliners.net/open.file/887836/L/]Rockwell B1-B Lancer med tända EBK[/url]. Här skulle man haft ett ljud till bilden men mäktigt är det ändå.
NR_9: Nädu... Flygplanet är rätt men några tända EBK:ar ser jag inte bara en massa eldsflammor. Tips. För att se planets EBK:ar så måste man se planet bakifrån.
AD: Det här ska då föreställa Serena Williams (till vänster) och Venus Williams slåendes på en stackars boll. Skulle ordningen vara tvärsom skyller jag på CNNs bildtext
Då när vi var inne på tennis så är det väl lika bra att fortsätta. Jag vill se en bild på systrarna Williams spela en dubbel, och ja ni ska berätta för mig vem som är vem
Tack. Eftersom man som Arsenal-supporter redan har fått se bucklor på bild på det här communityt innan säsongen börjat tycker jag gott att folk kan försöka leta rätt på glada Tottenham-spelare tillsammans med en buckla som de fått för ett ligamästerskap i England.
Jag är alltså rättvis på ett sätt, men grym på ett annat.