Alisandali: Nog för att han är en bonnläpp, men han har inte mycket med Farmerlips att göra. Halvera antalet hjul på fordonet i länken så är det en ledtråd till denna hjälte.
Metal Guru: Hmm.. ja, jag får väl göra ett försök iaf. Så värst känslofyllt är det kanske inte i det jag söker, men värme finns det nog så det räcker och blir över. En skogsbrand och en stor sådan är vad jag vill se!
knaskamilla: Ja, det kanske är så. Jag säger inget om att du reagerar, det har du förstås all rätt i världen att göra. Men som sagt, jag tycker att just det här exemplet på bild väl kunde få passera utan någon direkt anmärkning.
knaskamilla: Eeh, nej, där tror jag att du har fel. Det önskas knappast bokstavligen "lättklädda/storbystade" damer inte. Ja, nu ska jag inte säga att jag följer den här tråden slaviskt. Även om jag nog hänger med så gott det går. Men jag tycker att du överdriver det hela nu.
Finns det inte någon sorts gräns för hur mycket bröst man får visa på HS? (Alternativt någon annan sida där pojkar kan titta på lättklädda flickor.)Suck.
Jag vill se en bild på en munk med en tavla i handen.