Café

Grupper · 49979 inlägg · 1048 ämnen

Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
Salle:

Jag vill se en bild på en munk med en tavla i handen.

Salle: Jag gissar på Håkan "carla" Carlqvist!

87bth01: Så ja. PG är en hjälte. Önska!

Alisandali: Nog för att han är en bonnläpp, men han har inte mycket med Farmerlips att göra. Halvera antalet hjul på fordonet i länken så är det en ledtråd till denna hjälte.

Salle: Duger Gutta från farmen??

Dream Team: Då vill jag se en actionbild på Mr Farmerlips själv.

Salle: Slagen av din stora generositet kan jag inte annat än säga.... önska! ;)

Salle: Oj, det var en läcker bild. Den berättar en del om känslan, främst i trakterna kring maggropen... ;)

Jag vill se en bild på ett annat flygande föremål. Inget oidentifierat sådant på något sätt. En tunna som flyger, vill jag se.

Dream Team: Det är en skön känsla faktiskt. Prova på om ni får chansen.

Önska!

Salle: Här seglas det fram blott med vindarnas hjälp!

Dream Team: Då vill jag se ett segelflygplan i luften. Kruxet är att bilden skall vara tagen från samma plan med hjälp av nån slags vingkamera.

Dream Team: Haha, förstod det.
Jaja, bara bryta ihop och komma igen!

Portello: Ja, din var nog något lite för mesig.

Salle: Perfekt! Och så enormt vacker och mäktig den ser ut!

ÖNSKA!

Dream Team: Duger denna eller är den för mesig?

Metal Guru: Hmm.. ja, jag får väl göra ett försök iaf. Så värst känslofyllt är det kanske inte i det jag söker, men värme finns det nog så det räcker och blir över. En skogsbrand och en stor sådan är vad jag vill se!

Eftersom vi tycks ha släppt byst-distraktionen från ursprungstråden nu, så tror jag att Dream Team ska önska något sensibelt nu.

knaskamilla: Ja, det kanske är så. Jag säger inget om att du reagerar, det har du förstås all rätt i världen att göra. Men som sagt, jag tycker att just det här exemplet på bild väl kunde få passera utan någon direkt anmärkning.

claesw: Precis när jag knäppt bilden försvann Arnason, men han blev glad åt den här synen.

Dream Team:

Jag kanske reagerar mer negativt än vad du gör när sådana bilder dyker upp? Känns som en ganska trolig förklaring.

knaskamilla: Eeh, nej, där tror jag att du har fel. Det önskas knappast bokstavligen "lättklädda/storbystade" damer inte. Ja, nu ska jag inte säga att jag följer den här tråden slaviskt. Även om jag nog hänger med så gott det går. Men jag tycker att du överdriver det hela nu.

knaskamilla: Du fick ju se en kille som visade hela paketet igår. Vilket jag tycker var över gränsen. ;)

claesw: En glad Roger Melin.

claesw:

Kanske inte bröst, men det känns som att det önskas lättklädda/storbystade/sexiga brudar rätt ofta i den här tråden. Suck igen.

knaskamilla: Äh, det där var väl inte speciellt mycket bröst. Lättklätt alla gånger, men på rätt sida "gränsen", ja, enligt mig iaf.

Hmm.. vad är gränsen för sånt här på HS, förresten. Det sunda förnuftet måste ju få regera i den mån var och en fixar det.

knaskamilla:
Jag trodde inte att det var så vanligt förekommande?

Salle:
Glad att du uppskattade bilden!

Önskar en bild på en glad brynäsare!

Finns det inte någon sorts gräns för hur mycket bröst man får visa på HS? (Alternativt någon annan sida där pojkar kan titta på lättklädda flickor.)Suck.

claesw: Du tog nog fel på min hands-koppling och det var fel grannland men detta måste man bara godkänna. Önska!

Min tråkiga bild finns på länken.

HandsSalle:

claesw: Det var den argentinska "Hands of God" det. Då vill jag se en "hands" från grannlandet (Argentinas alltså) i norr.

Salle:
Lysande!

Önska!

claew: Så här menar jag
[bild]gfx.dagbladet.no/sport/2004/04/20/hand.jpg[/bild]

Paddan:
Haha- underbart men inte rätt ju.

claesw:

Nalle Sjuh:
Haha, du menar att denna vagn inte är typisk för staden? ; )

ok, jag önskar en bild på Maradona när han boxar in ett mål mot England i VM -86

claesw:

Frisco slaktar mig säkert för det godkännande jag ger mig, men jag ser något slags vagn på ett spår så den kör vi på. Wünschen, wünschen!

Salle:
Outgrundliga äro herrens vägar...

claesw:

Jag vill se en spårvagn, i Mannheim.

claesw: jag fick den på sida 4 nu när jag sökte men fick inte upp den innan... Strange!

Nalle Sjuh:
Kanon!

Önska!

Salle:
svår var den ju ändå inte, hittade den på "sida 2" när jag sökte på google bilder med sökordet  "bull shark"

Nalle Sjuh: My bad then...

« · 567529 · »