Dream Team: Då vill jag se den legendariska U-Båten U-96. Den som är "Das Boot" . Men det skall vara en "Riktig bild" inget teknat godkänns. + poäng till den som talar om vem" Wolf Packs" överbefälhavare var. ( Ej Färjestad supporters)
Sannes: Då vill jag se Selinas favoritspelare Paul Furlong. Gärna då en bild där han ser ut att kunna äta barn, eller åtminstone motståndarbackar som väger mindre än 80 kg.
Helg Ernest: Vill ju inte vara den som är den men Paul Allen som är ägare av den yachten är inte Microsofts vice VD. Mig veterligen har han aldrig varit det. Han var däremot en av grundarna till Microsoft men pensionerade sig redan 1983 på sjukdom.
Paddan: Jo, jag vart orolig för armhävningarna. Ålder gör att man inte mins exakt när jag begärde bilden. Det är dumt att changsa, eller hur ? Eftersom du kom upp med rätt båt, så får du önska
Helg Ernest: Är inte ribollita original nån typ av bönsoppa? Äh du får rätt för den sista bilden. Jag ska ju vara offside fram till söndag så.
Här är förresten bilden jag efterlyste. Känns lite kul att ingen hittat den fast den finns elt öppet och synligt på producentens hemsida. Gott folk, tänk på att Google inte är allt alla ggr. Hur var det nu? Jo bilden: www.findus.se/showImage.aspx?no=94112200&size=big