Mats Edström: Åh, det var en fin Margit i värsta sommarskrud, proppfull med sina massa olika badanläggningar. Önska!
Helg Ernest: Åh, det var en fin Ma.. Linda i värsta sommarskrud. Men undrar var hon har sina badanläggningar..? Tyvärr var Mats före, så han fick ärva stafettpinnen.
Metal Guru: Jo visst slår man til bollen med en klubba. Men precis som i överklassens typ av golf (den man spelar på förstörd jordbruksmark) så skruvar man bollen. Dock är skruvarna inom bangolfen mer till för att bollen efter träff mot sarg ska studsa lite mer eller mindre höger alt. vänster.
Metal Guru: Nästan. Bilden är från Umeå. Det intressanta med den är att Salton går åt andra hållet. Från vänster till höger. Det innebär att man måste skruva bollen tvärtom på Salton i Umeå jämfört med andra anläggningar.
Frisco: jag vet hur den ser ut och jag vet även hur snäckan ser ut. Snäckan tycker jag inte om att spela, roligare med salton. Men konstigt att spela 37:an på Snäckan därför antog jag att det var Salton. Så nu vet du det.
Alisandali: Det är en Leyland Atlantean bara så du vet.
Kollektivtrafik är viktig. Jag vill se en bild från tunnelbanan i den stad där Zlatan igår målade. Helst linje 1 eller 2, de som trafikeras av Ryska gamla vagnar.
Salle: Min bild är utom tävlan för jag har inte tid att följa upp. Dessutom så är adressen direkt till mina filer på HS och då borde den inte vara giltig. Fast jag har tagit bilden från internet, det är sant det.
Frisco: Oopsy Daisy.. sånt där går väl inte an! Abbans på dig, Anders! Jag får skylla på trötthet, eller nåt. Givetvis är det du som står på tur att önska, så ÖNSKA!
Dream Team: Eftersom jag var först med att lägga in bildlänken till samma bild som Salle så visar jag en bild till för att lindra min vrånghet: www.tante.nl/zzhugo/200%20breed%20simpl002.jpg
"Skruva den som Beckham" i kväll 21:00. Rekommenderas....