Café

Grupper · 49977 inlägg · 1048 ämnen

Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Nu vad de själva fan om det inte är rätt bild i länken.

Alisandali: H,mmm

Alisandali: Du får en svart/vit... faan så grann... Hon tänker badkar men  jobbar här med utrustningen champangestinn och grann.....

Salle: När vi ändå är inne på lite damer , så vill jag se en gammal bild på Ursula Andress i ett badkar .
Gärna svart/vit och en flaska skumpa brevid .

Alisandali: Dom hade ju inga paraplyer men okej då. Önska.

Salle: Är det dom här två damerna du vill se???

knaskamilla:
det behövs en fålla för bandet också.

Frisco:

Om det hade varit så väl. Den yta jag hade att stå på var väl ungefär den omkrets jag har där den är som störst.

Jag tycker att man ska införa olika fållor på konserter. En för rökare, en för folk som går dit för att hångla, en för folk som är så fulla att de inte kan stå ordenligt samt spiller öl på andra - och så en för de som är där för att dansa och njuta av konserten.

knaskamilla: Fanns det bara 1 m² att vara på?

TIKbiff:

Min Moneybrotherkonsert i somras blev förstörd av att det stod folk och rökte omkring mig. =( De rökte dessutom i skift, så jag kunde knappt andas alls på hela konserten. Så jävla upprörande.

Mats Edström: Nu när det är helg så skall jag önska nåt lite mer vågat.

Bilder på "Brolly Dollies" för Ducati vill jag se.

Salle: Skön bild!!!

Kör på!

TIKbiff: Westerlind och 65an tjuvstartat? Nu har man hört allt tror jag.

Mats Edström:

[url=ced54.free.fr/Gaston%20Lagaffe11.JPG]Gaston strular lite[/url]

TIKbiff:

Stackare. Behöva dricka med två redan druckna Brynäsare från Sthlm. Ett öde värre än döden. Hälsa till de två gamnackarna, vettja. :-)

Herminator:
Såg dom där jag med, sett dom live två ggr i Gävle nu i vår/sommar med.
kanonröj...

Poffa..
Idag blir det ingen golf, skall upp på Scandic och dricka lite gosaker med 65Selander och Westerlind vid den tiden..dom har för övrigt redan tjuvstartat :-)

TIKbiff:

För dig finns det bara ett enda program denna helg. SVT 24 klockan 16.00 så ska varje sann golfare sitta bänkad för att se Solheim Cup. Golf, för böfveln. Golf!

TIKbiff: Nja vad faan, jag såg dom live på Gatufesten i somras det var bättre än på TV-burken, alltid dessa prioriteringar och val....

Herminator: Tjatgubbe...! Knas i en sidbrytning blev det, undanbedes... (c:

Herminator:
Då är det bättre med musikbyrån live 21.30 ikväll, Moneybrothers spelning ifrån Cirkus i Stockholm, Sveriges i särklass bästa band.

Frisco: Och på tal om skruv så visar SVT1 den småputtriga
"Skruva den som Beckham" i kväll 21:00. Rekommenderas....

Metal Guru: Jahapp...ingen bro, ingen bro!

Däremot en bild på hjälten Gaston, gärna där han strular till det för sina kollegor på kontoret eller för den kontraktstörstande direktören.

Mats Edström:
Åh, det var en fin Margit i värsta sommarskrud, proppfull med sina massa olika badanläggningar. Önska!

Helg Ernest:
Åh, det var en fin Ma.. Linda i värsta sommarskrud. Men undrar var hon har sina badanläggningar..? Tyvärr var Mats före, så han fick ärva stafettpinnen.

Metal Guru: Är det en sådan du menar !

Metal Guru: Kan det vara den här Margit du menar?

Frisco:
Det framgår väl med all önskvärd tydlighet att om jag är en virituos, så är det på annat område än bangolf... ;0)

Frisco:
Det börjar närma sig.

Metal Guru: En ledtråd till? static.flickr.com/4/8796373_5da06b55ac_m.jpg

Metal Guru: Jo visst slår man til bollen med en klubba. Men precis som i överklassens typ av golf (den man spelar på förstörd jordbruksmark) så skruvar man bollen. Dock är skruvarna inom bangolfen mer till för att bollen efter träff mot sarg ska studsa lite mer eller mindre höger alt. vänster.

Margit-önskningen var impopulär.
Vi förbättrar möjligheten att söka:

Ledtråd: Zlatan!
Samma land som ett numera välkänt 0-1-mål inträffade i.

Frisco:
Skruva bollen?
Slår man inte den med en klubba?

Metal Guru: Nästan. Bilden är från Umeå. Det intressanta med den är att Salton går åt andra hållet. Från vänster till höger. Det innebär att man måste skruva bollen tvärtom på Salton i Umeå jämfört med andra anläggningar.

Frisco:
Är det vattengolf som spelas på din sista Saltobana?

Myggan:
Jag får önska! (fast jag missförstod önskningen kapitalt - och har idessutom nte en aning om vad du och Frisco babblar om. Boll som boll, ju.)

Då vill jag se en bild på Margit.
Ja, inte tjejen, jag vill se en bild på Margit, hon som har alla badanläggningar på sig.

Ledtråd: Zlatan!

Frisco: jag vet hur den ser ut och jag vet även hur snäckan ser ut. Snäckan tycker jag inte om att spela, roligare med salton. Men konstigt att spela 37:an på Snäckan därför antog jag att det var Salton. Så nu vet du det.

Frisco: Bra att du rättar till mina små misstag.

Myggan: Banan på bilden är ingen salto utan en snäcka. En Wagner 37 ser ut så här: www.nifo.se/shop/images/art/1998.jpg

Men Metal Guru kan gärna få önska nu när ni alla vet faktat.

Metal Guru: Du får väl önska iallafall. Du har ju rätt i att man behöver en Wagner 37 för att kunna spika den Salton. Så varsågod att önska.

RödVit: Du kan väl också vara med och jobba.

Myggan: Ja du har rätt.
Så är det..
Måste säga att ni är skickliga på att söka fram allt, har fått mig några goda skratt av era bilder. Jobba på..

RödVit: Det finns mycket här i livet som är tramsigt men det får man lära sig att leva med.

Tycker den här tävlingen är lite tramsig.
Nån annan ska leta en bild som jag har hittat!?

Man kan inte önska en bild som gäst, eller?

Önskan: Visa mig en bild på två uppkvarkar o en nerkvark som bildar en proton....

Metal Guru: Nej bollen ska vara blå.

Annars var Wagner karln som producerade den där Alice Cooper-skivan jag önskade sist.

För i helsike, Myggan:
Det här måste bara vara rätt!

Salle: Jag vill se en bild på en fantastisk bra minigolfboll, en Wagner 37.

Myggan: Bra jobbat! Önska iväg!

« · 574107 · »