Magnus: Läs reglerna igen. Eller så läs här "Bilden man efterfrågar får inte vara omöjlig, (t ex att begära en bild på något som inte finns eller på något som bara en själv kan ha tillgång till)."
Poffa: Hehe, jag har tabbat mig. Men jag kan få fram den där bilden om ni ger mig några minuter. Känns bara så drygt och gå in och rippa den nu. Helst skulle jag vilja se den bilden som var i tidningen dagen efter. Men just DEN har jag inte.
Tävlinsledningen ser också armhävningar som enda alternativet. Det är frågan om det inte är 100 stycken också. 50 för att inte kunnat visa bilden, 50 extra för det där om landsortsgäng och 1994.
Magnus: Men en förutsättning när man önskar en bild måste väl vara att bilden man söker faktiskt finns, eller har jag fel? Man kan ju inte kasta ut en fråga och hoppas på att någon annan har den. Ja, det kan ju vara en helt omöjlig önskning man vill se, om jag får dra det hela till sin spets.
Magnus: Hmmm. Du önskade "en glad Robert Svehla gjöra ett viktigt mål i ett slutspel ". Din bild visar ryggen på Svehla & Helminen som troligen gratulerar nån annan som gjort mål.
Jag tycker nog detta luktar armhävningar... Nån annan med en åsikt???
Salle: Sorry, läste aldrig reglerna. OK, här kommer en glad Svehla. Dock inte den bilden jag helst skulle vilja se vilket jag hade hoppats att någon annan skulle kunna visa mig.
Eller så denna, fast ett museum kanske inte räknas... Det är sista året dom har öppet, för sen skall E6:an susa förbi både järnvägen och deras boningshus. Detta ligger på vägen mellan Uddevalla och Munkedal.
NuMo: Okej, då tar vi väl och slättrar, eller nej, klättrar vidare uppåt ett par pinnhål på stegen. Jag vill se en bild över skylinen till den storstad i USA som ligger vid Lake Michigan. Det ska även gå att få en fin vy över Michigansjön på bilden.
[bild]www.firstpersonquiz.com/jpgs/theme_shoestring.JPG[/bild]