Jag hade den på lut förra gången du frågade, men så godkände du ju dojorna... =) (Varför det kom upp ett par skor när jag sökte på Harley Davidson bicycle är för övrigt en intressant fråga.)
Vadå, jag har ju presenterat bilden inom ett dygn - för alla som varit i närheten. Att jag inte var i närheten av en internetuppkoppling ska väl inte vara relevant...?
Cocaine tootache drops på länken. Fungerade skitbra när barnen hade tandvärk, sen lekte de aktivt i ett dygn efteråt.
Paddan: Det var inte snällt mot Jardemyr , på Söndag kommer han upp till Borlänge . Kanske jag berättar för han då , så då sover du nog inte så bra sen :) .
knaskamilla: Det bär emot men den måste jag nog godkänna. Skon är en HD-produkt även om den antagligen är tillverkad med tillstånd av HD i nån skofabrik. Jag måste klura lite på önskan till nästa gång.
Frisco: Jag kan erkänna avslutsfelet i Modo-GB men här är jag rätt ute. Det du länkade var ingen Harley-Davidsson. Det var ett par glasögon tillverkade av UVEX som hade en HD-logga.
Portello: Det gör den absolut. En vacker bild av detta karga landskap, som väl ändå ser ut att kunna inbjuda till en rofylld och rätt så trivsam stund, bara man har ett fiskespö till hands.
Frisco: Bilden var möjligtvis snygg, men knappast motivet. Hur nu det kan hänga ihop..? Jaja, vi tar och önskar vidare då. Då vill jag se en karg och ödslig bild från ett av våra svenska landskap.
Jag hade den på lut förra gången du frågade, men så godkände du ju dojorna... =) (Varför det kom upp ett par skor när jag sökte på Harley Davidson bicycle är för övrigt en intressant fråga.)
Jag vill se en bild på en rund väg.