Salle: Hittade en liten bild på The Assembly. Vince syns på ett av fotografierna. Det andra som fotot som Feargal Sharkey håller i är en bild på Eric Radcliffe som fanns med som en "tredje medlem" både i Yazoo och Assembly och på senare år ofta använd som producent på Erasures skivor.
Myggan: Tack , då vill jag se en bil igen . Önskade en Fiat polisbil sist ,,,,,,,,. Det får bli en Fiat igen , men nu en serietillverkad med V8 motor . Altså en Fiat med V8:a .
65selander: Nej , det var Myggan som önskade en bild på en bukett rosor , och då var jag bara snäll och letade på en bild . Svårare än så var det inte .
El Maco: Jag har aldrig sett dessa figurer förrut.Är dom roliga att läsa om? Eftersom jag älskar rosor så önskar jag en bild med en bukett med röda rosor.
Hardy Bacardy: En kompis drog halva min Ankroline dvs ca 25 meter i min proppeller, jag har innombordare så propellern var på ca 80 cm djup och inte var det så varmt i vattnet heller. Inte ville man skära sig lös heller, en sådan lina går på 8-900 spänn. Så det vart badbyxer, mask och snorkel och stå på huvet och försöka sno ut den. Skit kul med en 3bladare som är ca 40 cm i diameter.
Friman SR: Jamen jag är nog lite feg av mig. Jag har ju både hälsingeblod som ångermanlandsblod i mina ådror. Är det så konstigt att man bär Morakniv då? Dessutom så är jag helt säker på att min pappa är finne.
Friman SR: Jag hade en såndäringa modern sak så jag slapp vika upp den. Du vet, hydraulisk motortilt.
Har en rätt rolig historia att förtälja angående detta med motortilten. För att gör en lång och rolig historia kort och tråkig så har jag faktiskt trasslat in minst en kilometer fisknät i aktersnurran när jag var ung och dum och full. Då var det gött att ha en motortilt och en rejäl morakniv tillhands.
Jävlar vad abborrar vi fick slänga tillbaka i sjön/havet.
Friman SR: Med sola i rygga och lite mävind och med en otrolig hemlängtan så gjorde nog båtskrället 42,5 knop. Om jag dessutom var aningens skitnödig så kom vi upp i prick 43 knop.
Friman SR: Nänänä - jag har aldrig drivit med någon förutom då jag glömde att kasta ankare inne på TIK:s gb - hahahaha
Jag har faktiskt varit ägare till ett båtskrälle. En Terhi runt 5 och-lite-till-meter, dock med en aktersnurra och utan vind i seglen. 70 hk:s Johnson som gick som ett spjut. Ditt snack om 20-26 knop klådde man med råge. Min pärla gjorde 37 knop på tvåan - hahaha
Hardy Bacardy: Piratees of the Caribean är coolt... Snabbt som faan såg det ut som ett piratskepp..... Men länken säger annat ähhhh.... Driver du mer mig???? Piratees of the Caribean ligger just nu i hamn och gör 0 knop ju, jag har hjärnkoll vettdu....
Här än större bild på The Assembly
[bild]theundertones.net/a3.jpg[/bild]
Önska!