Café

Grupper · 49967 inlägg · 1048 ämnen

Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Rätt och riktigt. Guldstjärna för Radcliffe. [bild]upload.wikimedia.org/wikipedia/sv/thumb/9/9c/%C3%84mnestoppar_guldstj%C3%[/bild]

Här än större bild på The Assembly
[bild]theundertones.net/a3.jpg[/bild]

Önska!

Salle: Hittade en liten bild på The Assembly. Vince syns på ett av fotografierna. Det andra som fotot som Feargal Sharkey håller i är en bild på Eric Radcliffe som fanns med som en "tredje medlem" både i Yazoo och Assembly och på senare år ofta använd som producent på Erasures skivor.

Per HApps: Men det där var ju snyggt men fel... Yazoo var hans första duett-projekt/grupp. Jag vill se han & partnern från duo #2...

Salle:
pedes.net/yazoo/graph/postcard_03.jpg
Din gamla syntpoppare

Myggan: Då vill jag se Vince Clarke tillsammans med partner från hans andra duett-projekt/grupp.

Salle:Nu har jag hittat bilden och den var rätt. Så önska på.

Mats Edström:
höger klicka på bilden och välj properties.
www.geocities.co.jp/Technopolis-Mars/6504/dc_amp/4344mk2.jpg

Salle:

Ser bara ett rött kryss...men jag bor ju i Timrå, kan ju vara det?

Myggan: Ett par JBL-högtalare av modell 4344 MK2

[bild]www.geocities.co.jp/Technopolis-Mars/6504/dc_amp/4344mk2.jpg[/bild]

JD:Förstår att du ville se dom istället. Dom var ju väldigt färgglada. Jag vill se en bild på JBL4344MK2.

Myggan: OK då, önska på. Själv hade jag tänkt mig en bild på The Fabulous Furry Freak Brothers.

www.crazy-media.com/freakbrothers/fbb5.jpg

JD:Några i svartvitt. Du får färglägga dom själv;-) members.aol.com/Fredwaite/types.jpg

Myggan: OK. Jag vill se en bild på tre tecknade hippies.

JD: Alldeles rätt... Varsågod att önska.

Myggan: Blått var det....

Alisandali:VTack, vilken tur jag har som får önska igen. Då vill jag se en bild på en blå planet.

Myggan: Helt rätt modell , din tur att önska .
I länken hittar du en till .

Alisandali: Vet inte riktigt vilken motor denna bil har www.motorsportscenter.com/uploads/fiat_v8_side.jpg

Myggan: Tack , då vill jag se en bil igen .
Önskade en Fiat polisbil sist ,,,,,,,,.
Det får bli en Fiat igen , men nu en serietillverkad med V8 motor .
Altså en Fiat med V8:a .

Alisandali: Tur att det är någon som hänger med. Nu är det din tur att önska

65selander: Nej , det var Myggan som önskade en bild på en bukett rosor , och då var jag bara snäll och letade på en bild .
Svårare än så var det inte .

Alisandali: Menar på att bilderna på rosorna såg nytagna ut. Är dom från i natt när du kom hem till tjejen :-))

65selander: Va , nu hänger jag inte riktigt med , vad menar du ???

65selander: Någonting skall det vara

Alisandali: Ser nytaget ut. Har du någontong du vill berätta?

Myggan: Här får du några rosor .

El Maco: Jag har aldrig sett dessa figurer förrut.Är dom roliga att läsa om? Eftersom jag älskar rosor så önskar jag en bild med en bukett med röda rosor.

Myggan: Godkänt såklart. Här får du Finn, Fiffi med flera i tyngdlöst tillstånd.

El Maco: Ingen rymdbild men dock en bild suskeenwiske.library.uu.nl/albums/ak/pics/breinbrekers-n.gif

Myggan: Salomonskt beslut. Då väntar vi på Ferom och Lammholt, gärna i rymden.

Friman SR: fel, men ändå rätt. jag hade tänk mig den här stranden som ligger bredvid din strandbild www.altomreiser.no/bilder/spania/playa_de_palma_stor_01.jpg men du får väl godkänt eftersom önskningen redan gått vidare

Helg Ernest: Ny test av länk

Hardy Bacardy: En kompis drog halva min Ankroline dvs ca 25 meter i min proppeller, jag har innombordare så propellern var på ca 80 cm djup och inte var det så varmt i vattnet heller. Inte ville man skära sig lös heller, en sådan lina går på 8-900 spänn. Så det vart badbyxer, mask och snorkel och stå på huvet och försöka sno ut den. Skit kul med en 3bladare som är ca 40 cm i diameter.

6390-957 Reservband, till 6390-56, 56m 898.-

Friman SR: Oj, trådövertrakasseri....

Friman SR: Jamen jag är nog lite feg av mig. Jag har ju både hälsingeblod som ångermanlandsblod i mina ådror. Är det så konstigt att man bär Morakniv då? Dessutom så är jag helt säker på att min pappa är finne.

Hardy Bacardy: Morakniv är fegt, du ska skära nät med kölen naturligtvis..hupp,,,

Friman SR: Jag hade en såndäringa modern sak så jag slapp vika upp den. Du vet, hydraulisk motortilt.

Har en rätt rolig historia att förtälja angående detta med motortilten. För att gör en lång och rolig historia kort och tråkig så har jag faktiskt trasslat in minst en kilometer fisknät i aktersnurran när jag var ung och dum och full. Då var det gött att ha en motortilt och en rejäl morakniv tillhands.

Jävlar vad abborrar vi fick slänga tillbaka i sjön/havet.

El Maco: Har jag rätt och om Myggan godkänner den då gäller din önskan,,, Men fråga är ju om min Mallis är rätt????

Hardy Bacardy: Hjälpte du till att vika järngenuan när du kom hem eller sket du i det????

Friman SR: Med sola i rygga och lite mävind och med en otrolig hemlängtan så gjorde nog båtskrället 42,5 knop. Om jag dessutom var aningens skitnödig så kom vi upp i prick 43 knop.

Friman SR: Då vill jag se en bild på Ferom och Lammholt. Gärna i rymdsammanhang.

El Maco: Låt Myggann ge mig rätt först... men får jag det då har du helt rätt....;-)

Hardy Bacardy: å dessa segelvidunder gör fullt spätt 40 knop, om du la in trean med avgaser och ej heller ljudlöst, vad kom du upp i???

Friman SR: Det äro med vind i seglen jag blivit blixtinkallad. Annars så har jag full situation över kontrollen,

Friman SR: Här är Madeiras egen flagga. För jag antar att du inte vill se Portugals?

Satan...så här...

Hardy Bacardy: Läget äro...

Friman SR: Nänänä - jag har aldrig drivit med någon förutom då jag glömde att kasta ankare inne på TIK:s gb - hahahaha

Jag har faktiskt varit ägare till ett båtskrälle. En Terhi runt 5 och-lite-till-meter, dock med en aktersnurra och utan vind i seglen. 70 hk:s Johnson som gick som ett spjut. Ditt snack om 20-26 knop klådde man med råge. Min pärla gjorde 37 knop på tvåan - hahaha

Hardy Bacardy: Piratees of the Caribean är coolt... Snabbt som faan såg det ut som ett piratskepp..... Men länken säger annat ähhhh.... Driver du mer mig????
Piratees of the Caribean ligger just nu i hamn och gör 0 knop ju, jag har hjärnkoll vettdu....

Friman SR: Jaja såja - bjäbbabjäbba. Timrås moDDRatorer har hänvisat oss hit så då får de stå sitt kasta ankare - hahahahaha...

« · 620314 · »