Frisco:
Åh, så jobbigt. Då önskar jag mig (fast egentligen Anton) en bild på James Woods i röd pikétröja.
knaskamilla: Den var rätt tuff. Sökte man bara på James Woods så fick man bara kavajbilder från filmer, kostymbilder från awardshows och nån enstaka pokerbild där han var "civil". Så en lite extensivare sökning så fick man denna:
[bild]www.homepokergames.com/woods.jpg[/bild]
När berör ändå pokerämnet så vill jag självklart se en bild på WPT´s kvinnliga fägring & värd. Ju lättkläddare desto bättre men självklart SFW.
Salle: Här kommer en fin bild på Shana Hiatt.
Då önskar jag mig en bild på HC Andersen
Paddan: Reklambilden i vänsterkanten var bättre tycker jag men OK då. Fast denna är snäpptre vassare...
[bild]a820.g.akamai.net/7/820/822/15d411659bda4f/www.esquire.com/women/gallery/img/990801_mww[/bild]
Visste du att hon varit med i Playboy: The Girls of Hawaiian Tropic - Naked in Paradise. Det visste jag... :-)
knaskamilla: Duger denna?
[bild]www.webjet-design.de/britcar/img/vw_passat_alt_3.jpg[/bild]
Om så är fallet vill jag se världens största flygplan.
Salle:
Hade du lagt ut en bild på Folke hade jag vetat att det var en -84. Det vet jag inte nu, men jag litar på dig ändå... ;) Ska bli intressant att se flygplanet.
Kvinnohund: Hmmm!?!? Ditt förslag är längre än det plan jag tänkte på men har betydligt mindre vingbredd. Sen har ju Poffa önskat sig och fått se en AN-225 tidigare i denna tråd så jag underkänner den.
Ledtråd: The Aviator
Kvinnohund: An-225 är längre, starkare, snabbare och allt möjligt så du var inte fel ute. Jag borde nog vetat detta och borde nog ha preciserat mig mer.
Så rätt på ett sätt men fel på mitt sätt sett.
Salle: Om du vill se en gås så ska du väl få se en gås...
Då vill jag se en bild på Howard Lederer
Kvinnohund: Jag underkände ditt flygplan.
Paddan: Spruce Goose är korrekt.
[url=sres.anu.edu.au/associated/fpt/nwfp/goose/goose.html]The Spruce Goose is still the biggest plane ever built. The wingspan (320 feet), chord (51 feet), depth (11 feet), and area (11,430 square feet) remain unapproached to this day. To fully appreciate its size, consider that its wingspan is about half again that of a modern Boeing 747-400![7url]
Paddan:
Jag hade då aldrig hört talas om den grabben, beror antagligen på att jag inte är någon pokerfantast.
Jag vill se en bild på Sorgenfri Slot.
Salle: Hmm, undrar om det var den här absoluta nybörjaren du tänkte på?
Om det var rätt så vill jag se en bild på Eddie Izzard under ett liveframträdande.
Paddan: Här är en stor bild på [url=photos.starjewel.org/albums/Eddie-Izzard/IMG_2376.jpg]Eddie Izzard[/url]
Jag vill se en bild på Legolas. Fast inte Tolkiens spetsörade hjälte.
Salle: Hon är där, med gul hjälm där bak och hon e en hejare på att jonna...
De e hon som e galnast i mitten med gul hjälm och det är hon som kommer först i mål.... I allafall enligt Petacchi på www.gazzetta.it/ . Sen när hon har kommit i mål då klär hon sig i dressen av Eight Wonder och sjunger som satan....
Vinner jag då vill jag se isberg, 29 knop, full spinnaker och ett tvång att gippa annars hamnar båt och besättning på Syd Polen och det är ju aldrig nyttigt....
FORZA............
Per HApps: Här är en bild på en gulmålad betongklump mitt i ett surträsk.
[url=hem.passagen.se/ml69/tbj/tbj_ml.jpg] Treriksröset [/url]
Jag vill se Deep Purple's andra "Lead Guitarist"
Frisco: Vit Fender Telecaster får mig osökt att tänka på...
[url=hendrix.free.fr/images/jimi151.jpg] Mr Hendrix i presume [/url]
Frisco:
Okej, då vill jag se en bild på en bil som kör omkring med pumpmunstycket sittande kvar i påfyllnadsröret.
NuMo:
It's a woman.....hmpf.....
Va fasen, det där kan lika gärna hända en man, sådeså!
NuMo: Håll till godo...
[bild]www.itv.se/amos/sibborat.jpg[/bild]
[url=www.itv.se/amos/]Amos Persson´s håmpäjdg[/url]
[url=www.itv.se/amos/amos1.ram] Skrubbleken (Real Audio)[/url]
Jag vill se en bild på flygfältet.