Chief: Nehej, jag ska inte till Hudson Street ikväll, jag ska jobba över till 11-12 som vanligt fick jag just reda på. Men vad är väl japanska delikatesser mot Subwaymacka framför datorn.
NuMo: Här kommer en däckad NuMo. Då alla motorfordon i Sverige måste vara trafikförsäkrade så antar jag att den är "tecknad och klar" för att köras.
[url=www.ibike.com.hk/08_fun/04_intermot/honda/numo.jpg][bild]http://www.jacaremoto.com.br/motos/fotos/numo.jpg[/bild][/url]
Större bild med annan kulör finns i länk under bilden.
NuMo:
Jag vill se en bild på Uddevalla Sjukhus. En bild med en ambulanshelikopter i förgrunden.
Poffa:
Synd att jag inte är hemma, då skulle jag kunna ta en kort direkt från mitt köksfönster när helikoptern landar. Den landar väldigt ofta och värre blir det när sommaren närmar sig.
Förresten, kan ju inte ta någon "livebild", har ingen digitalkamera. Jag har inte blivit så modern ännu......
Salle: Ypperligt på sex minuter.... Jag hade bilden du satte in men din länk ger ju fler intressanta bilder. Sicket spjut och sicken vacker båt det blev efter renoveringen. Man satan vad blött det lär vara att segla när det går lite sjö....
Önska nu nästa bild Salle.........
NuMo: Inte rätt.
Helg Ernest: En godkänd bild men ingen bonuspoäng till min stora besvikelse.
1:a klockan är Aerospace Jaguar men det är ingen uppvisningsgrupp utan en "företagsklocka".
Men den andra är Italienska Flygvapnets Frecce Tricolori (Trefärgade pilen) som dessutom var med och designade Breitling Chronomat-klockan och därför fick sin logga på urtavlan. Sen gjorde Breitling en serie klockor med olika uppvisningsgrupper på. Brittiska Red Arrow, svenska Team 60, franska Patrouille de France var några av dom.
Helg Ernest: Här är en bild på Status Quo från 1968 som jag inte kunde låta bli att visa. Men du ville ju se en bild från det fina året 1970 så klicka på bilden för den.
[url=www.usuarios.iponet.es/asha/71a.jpg][bild]http://www.usuarios.iponet.es/asha/68A.jpg[/bild][/url]
Helg Ernest: Om Fogerty's version av "Rockin' all over..." är 10 ggr gånger bättre än Quo's då är Doors originalversion av "Roadhouse blues" typ tusen gånger bättre än Quo´s....
Långt hår, slitna jeans och Barre accordens mästare, då var man lite ohotad..;-)
Men, mitt bästa Quo minne är det året då Francis Rossi fick migrän och de ställde in spelningen på Hultsfred, när deras scen och utrustning fanns på plats och Sven-Ingvars fick låna den.... Herregud, det blev r&r och vilken allsång det blev, herregud dessa värmländska kvinnor och jag säger så här, jag som hatar dansbandsmusik men det jag fick uppleva då det var helt obetalbart.......;-) tack Quo för migränen...
Caroline är och förblir Quo's bästa låt....
Salle: Jag kan tror jag kan ge en ledtråd.. Han körde Porsche och gjorde reklam för Pepsi...jag länkar....fast bilen på länken den kraschades nog tidigare än den bil som var inblandad i den för föraren så ödesdigra kraschen som gjorde så att han dog ung, fast vackert lik det får ni tjöta med begravningsentrepenören om......
Är jag helt ute och cyklar, märk väl ej seglar för det gör jag själv, nu....?
Dream Team: Maffiarobban.
Då vill jag se en restaurang han äger.