NuMo:
Har man väl fått se bilden en gång så får man se den även om man klickar på dina länkar. Detta eftersom den då finns i cachen på din dator.
NuMo: Snyggt jobbat . Nästan så att bonus skulle delas ut för historien och extrabilder.
Bilden från macken är jävligt snygg förresten.
Wish Away!
mangan: Utan att ditt frimärke godkänts så kan jag inte låta bli att visa denna Jumbo-bild.
[url=www.airliners.net/open.file640853/L/]Hur f-n har dom fotat denna...[/url]]
mangan: Om du läst texten under bilden så hade du sett (bla) detta: "It's a real air-to-air picture, no discussions please!" (ursäkta färgen).
Det är troligen taget från ett snabbt flygplan i brant sväng för att minimera passagetiden framför det startande planet. Men det är bara min gissning. Skulle dock vilja veta OM det var godkänt före annars skulle det nog bli lite rabalder från FAA.
Salle: Om alla bilder är godkända (?) så är det väl jag som skall önska antar jag...
Bumbo-bilden var ju tagen ovanför Los Angeles Intl. Den flygplatsen har en lite frän byggnad som relaterar lite till andra flygande objekt än just flygplan. Den skulle jag vilja se i solnedgångsljus.
muzze: Nope ingen av bilderna duger. Första är i gryningsljus och andra i dagsljus.
Gör om, Gör rätt...
muzze: Honken - the original i London Lions färger.
[bild]www.angelfire.com/space/u_line/honken-splash.jpg[/bild]
Salle: Detta är väl den officiella?
[bild]www.vancouver2010.com/Gallery/vancouver2010_logo_120x148.gif[/bild]
Dream Team:
En bild på Pine Chip, slagen 1994 av Copiad med Erik Berglöf i sulkyn.
Poffa: Japp, helt riktigt. Ca. en månad kvar till årets höjdpunkt på Solvalla nu.
Önska på.
Salle: Orsaken till kompletteringen är denna [url=www.comicsonduty.com/images/A-N_Game_Big_Flag.JPG]"Flagga"[/url].
Denna används ju bara som "patriotisk dekoration" och aldrig kommer att hänga på en flaggstång.
Dream Team: Med risk för att Poffa rättar mig...
Dreambox är en Multimedia-enhet som kan funka som bla (hårddisk-)video, satellit-dekoder, TV-tuner.
Den klarar att (pirat-)dekoda av de flesta/alla möjliga kanaler antingen med inbyggda codecs eller via delade äkta abbonemangskort via Cardsharing över internet.
Om utrustad med hårddisk (500S som bilden visade har inte HDD) så kan man spela in från DVD-kvalitet ner till sunkig video. Den finns med DVD-brännare för direkt kopiering från TV/SAT till DVD. Den finns med nätverksanslutning för att skicka/ta emot video från dator och hämta codecs eller cardsharingdata.
Dream Team: Du kan kolla in priserna själv här men nog verkar den schysst OM du har parabol och några du kan cardshara med för codecs-delen är visst tuff nu med hårda krypteringar på Canal Digitals utbud.
[url=www.dreambox-sweden.com/]http://www.dreambox-sweden.com/[/url]
Salle:
"Om utrustad med hårddisk (500S som bilden visade har inte HDD) så kan man spela in från DVD-kvalitet ner till sunkig video."
Ööh, va? Om du spelar in till HDD får du råformatet vilket innebär att du behåller exakt all information. Dessutom kan man spela in till HDD även om man inte har en i boxen. Man kan nämligen mounta en katalog på en vanlig dator och på så sätt spela in till den. Med en DVD-brännare i datorn kan man då med hjälp av diverse program få helt perfekta DVD-skivor med t ex hockeymatcher och filmer.
Poffa: Som sagt. "Med risk för att Poffa rättar mig..."
Visst kan man väl (om man vill) spela in i "lägre kvalitet" på HDD:n som man kan på alla andra hårddiskvideos???
Bergius: Jag måste nog underkänna denna med. Orsaken är det jag skrev i tidigare inlägg...
"Salle: Orsaken till kompletteringen är denna "Flagga".
Denna används ju bara som "patriotisk dekoration" och aldrig kommer att hänga på en flaggstång."
Jag kan som ledtråd säga att det finns en fetstor flagga på stång på vad som anses vara världens största torg.
Man kan även klicka på länken nedanför om man vill se din bild (tror jag).
www.hockeysnack.com/user/files/20/victoryporsche.jpg