Eftersom du inte kunde tala om vilket frimärke det rörde sig om utan la in en massa olika frimärken och chansade så ger jag dig inte riktigt rätt på Hitta bilden utan bara halvrätt. Man kan ju inte visa en bild på en höstack om man ska finna en säkerhetsnål.
Men det var i alla fall rätt frimärke så du får naturligtvis önska den bild du vill se.
Paddan: Det är OK för mig men jag tvivlar på att du skulle klara av det. Vi köpte EN sån här påse under vår 2-veckors resa i Californien mm. Det var kvar en 1/4 påse när vi flög hem. Dom är skitgoda inget tvivel men så starka att man tar 2-3 chips sen dricker man en bärs sen tar man 3-4 till osså en bärs... Ni fattar.
Försökte faktiskt beställa hem en kartong med 12påsar men hittade ingen firma som kunde fixa over-sea delivery.
Salle: Hmm, då vill jag nog se en svettig och väldigt skäggig Ulf "Nubben" Norberg iklädd en mestadels vit tröja och hållandes i någon form av belöning.
Frisco: Inte ens nära snarare jättelångt ifrån. Det där ser ut som en Storstads-engelsman i mina ögon. Jag vill ha en liten (men stark) kille från en nordfransk by där man hatar Italienare. Sen skall ha göra en grimas....
Pappin27: Då vill jag se en hyllning av fem spelare i form av tröjor som är upphängda i taket i en hockeyarena i New York. En av "tröjorna" har burits av en svensk spelare.