mangan: Vackert! Ser verkligen helt underbart ut, och som du säger en dröm att få vara där på plats... Vädret i stan funkar, helt klart, även om regnet nog ligger lite i luften. Jaja, vad är väl en bal på slottet.. önska på nu!
Dream Team: Tack. Hinner precis få iväg önskningen innan hemgång från jobbet. Jag vill se En bild på Miss World från 1984, med krona och band och allting. OBS! Guldstjärna till den som hinner få fram en bild innann jag kommer hem.....
mangan: Insåg just mitt eget misstag. Miss UNIVERSUM är det jag är ute efter och inget annat. Alltså 1984 års Miss Universum med krona och hela köret. Delar ut guldstjärna till den som är först trots att jag redan har hunnit hem.
Frisco: Kronan syns tydligt, bandet kan man ana i nederkant av bilden.. Men nu var det ju inte heller henne jag ville se - bl.a. av den anledningen... ;-) *s*
Salle: Japp, det stämmer, men i mer modern tid, mellan 1993 och 2000, svarade ju Pete Sampras för motsvarande antal segrar, sju stycken. Båda dessa tennisess lär således vara riktiga. Vassego att önska!
Dream Team: Denna dam är/var Timrå supporter när Timrå gick upp till ES. Jag gick för bi henne och luktade på na. HMMM. Hon var i hop med Timrås dåvarande huvudsponsor, så när Johan gick in och grattade laget , stod hon ensam kvar på läktaren ovan spelar gången. Kunde bara inte låta bli att stryka mig förbi henne.
knaskamilla: Nej, riktigt så kul ska vi nog inte ha, tror jag. Däremot vill jag väldigt gärna se en bild från de gamla hjulångarnas tid och en bro över Indalsälven i Bergeforsen, Timrå, före år 1920.
Frisco: Haha, ja, nog är det en lax alltid, och med ett visst innehåll med. =) Så även om jag helst hade sett en bild på nåt mer fisklikt så kan jag ju inte annat än att ge dig rätt. Önska på!