Poffa: Jadu önska var det, jag söte en bild och fick fram något småroligt som jag vill att ni ska hitta. Vill ha bilden som man trodde bekräftade Nessies existens, det tog ungefär 40 år(inte riktigt säker på talet) för att få fram att det var en bluffbild. Vilken bild är det jag söker?
Paddan: Helt rätt "Judging by this photo or the enlargement (right), how big would you say this animal — often theorized to be a surviving dinosaur — is?
Well, we know exactly how big it is: fourteen inches. We know this because in 1994, one of the people involved in taking the original picture admitted it was a trick. The "monster" was created by attaching an artificial head to a toy submarine which was just over a foot long. The interview with the hoaxer was reported in Skeptical Inquirer, the magazine of the Committee for the Scientific Investigation of Claims of the Paranormal."
Tog du tid? Jag vill helst av allt se en bild på en hallgivare i en Audi 80, gärna med instruktioner kring hur man hittar skiten och eventuellt byter ut den.
Om det blir för svårt kan jag tänka mig en bild på Alavaaras syster.
knaskamilla: Bilden visar ett brytarlöst tändsystem, Den lilla lådan på metallbygeln är en hallgivare. På länken ser du att den finns till "4-cyl vätskekyld VW+Audi m.fl." och där passar din Hilding in.
knaskamilla: Kanske inte den där specifikt då detta är ett "kit" för trimning men typ ja. Hasa ner bilen och dig till Nickonomen eller dylikt så kan dom nog hjälpa dig.
Gud, vad jag är glad att jag slipper göra armhävningar. (Fast jag hoppas också att Paddan lönlöst försökt hitta en syster till den syskonlösa Alavaara.) Önska på!
Tack. Eftersom man som Arsenal-supporter redan har fått se bucklor på bild på det här communityt innan säsongen börjat tycker jag gott att folk kan försöka leta rätt på glada Tottenham-spelare tillsammans med en buckla som de fått för ett ligamästerskap i England.
Jag är alltså rättvis på ett sätt, men grym på ett annat.
Då när vi var inne på tennis så är det väl lika bra att fortsätta. Jag vill se en bild på systrarna Williams spela en dubbel, och ja ni ska berätta för mig vem som är vem
AD: Det här ska då föreställa Serena Williams (till vänster) och Venus Williams slåendes på en stackars boll. Skulle ordningen vara tvärsom skyller jag på CNNs bildtext
Vill ha bilden som man trodde bekräftade Nessies existens, det tog ungefär 40 år(inte riktigt säker på talet) för att få fram att det var en bluffbild.
Vilken bild är det jag söker?