Robban: Ibland ställer man sig frågan "varför". Det här är en sådan gång. Nu har det gått 24 timmar, fram med dildohjälpen eller ge mig femtio! El Maco @ New York 2005-08-05 06:49
El Maco: OK. Sen som fan. Men jag glömde faktiskt bort att jag hade önskat något. Här kommer bilden så ingen tror jag ljuger.
Alisandali: Som alla kan se sitter han och pratar i sin "Hands Free" på mobilen. Det du ser blänker i hans högra öra är hörsnäckan inge j..a fjålligt örhänge. ( Sånt har ju bara kvinnor ) ( c :
Lite sådär lagom off: Den bilden tillhör en bok som Chrunak har skrivit (ihop med Aftonblaskans Simon Bank). När jag köpte den boken så hade jag väldigt låga förväntningar, kanske därför den var helt ok. Det var intressant att läsa hur han tänkte i de olika situationerna som uppstod i mästerskapen.
Dream Team: Tackar.... Då vill jag se en bild på den båt, av typ "a giant monohull", som New Zeeland begagnades av för att utmana om America's Cup det år då de fick stryk av Dennis Connor i en gigantisk katamaran....
Friman SR: Varför fick jag för mig att det var svårt att hitta en sån bild? Kanske för att det dröjt i stort sett hela dan med ett svar, och möjligtvis för att jag inte haft tid att leta, p.g.a jobbet. Nåväl, "a giant monohull", har du här:
En höjdrädd kvinna från Fiskebäckskil blev stående skräckslagen med sin bil när hon i dag av misstag hamnade på den höga Uddevallabron utefter E6.
-Hon hade tänkt köra genom Uddevalla för att slippa bron, men kom fel. Väl stående på motorvägen vid bron insåg hon ju att hon heller inte kunde backa, berättar Anna Rosenberg vid polisens ledningscentral i Göteborg.
Så vad skulle kvinnan ta sig till? -Hon ringde polisen. Vi skickade dit en patrull som körde över bilen åt henne. Hon var oerhört tacksam, säger Anna Rosenberg till TT.
Frisco: Äh, jag som trodde att det var en limerick. Den började i varje fall lovande.
En höjdrädd kvinna från Fiskebäckskil blev stående skräckslagen med sin bil när hon som bäst satt och vela hon upptäckte att hon i vägvalet fela och ringde polisen med sin mobil
Dream Team: Korrekt båt och det är ju egentligen ingen konst att hitta vissa bilder om man använder Google's bildsökning och har lite ledtrådar typ "a giant monohull".....
Den höjdrädda kvinnan beslöt att kalla på en polispatrull från Uddevalla hon var alldels stel av skräck när piketen med skrikande däck kom för att henne över bron valla
Friman SR: Ähh, nån klurig jäkel kommer jag inte på nu. Det får bli en oklurig jäkel istället. Jag vill se en bild på en skådis från en gammal klassisk hårdkokt film.