Frisco: Eftersom detta är en site som också läses av barn i lunar-åldern, tog jag mitt samhälleliga ansvar och hejdade allmogen innan det gick överstyr i sina försök att bräcka en Paddans äckelmat. Som situationen utvecklade sig fanns det ingen annan lösning på situationen. Varken du eller jag vill se t.ex [för i helvete, Guru, cencuuur!] i denna gästbok.
Som plåster på såren får du dock en bild på fiskpudding. Skickar du din adress kan du också få tre djupfrysta paket med (harkl) lätt utgånget datum, som jag hittade då jag frostade av frysen förra veckan.
Metal Guru: Har jag förstått rätt att det var jag som fick önskningen av Frisco? Om så var fallet så har jag ju redan önskat och fått en bild av Friman Sr som jag godkänt. Friman Sr i sin tur ville se en hockeyspelare som använder en Montreal Surprise.
Metal Guru: Ja ja ja. Bror Duktig!!! Det måste innebära att att alla önskningar i framtiden renderar i samma bild, eller...*ler*
Efter lite efterforskningar så måste jag godkänna Friscos bild, den bilden är plåtad från Postiljonens tak. Rätta mej gärna om jag har fel men efter jämförelser så ser det inte bättre ut...
Ni får nog leta fram lite andra bilder.