Café

Grupper · 49977 inlägg · 1048 ämnen

Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
Salle: Jäpp, utmärkt. Min personliga Lööf-favorit som barn var nog just Ville. Dock är ju hans tecknarstil lika underbar och väl värd att njuta av även som vuxen!

Önska!

Dream Team: Då vill jag se en bild på den svenska mittfältare som saknas mest i dagens match emot Ungern.

Salle:

Sannes: Helt riktigt. Önska!

Salle:

Ser att Norge ligger under mot Skottland med 2-0, så därför vill jag se en bild på Norges förbundskapten. (Nu pratar jag fotboll ifall någon undrade)

Salle:

Jösses, den bilden var inte direkt purfärsk. Men rätt är det, så då är det din tur att önska.

Sannes: På tal om "inte direkt purfärsk". Jag vill en bild på huvudrollsinnehavarna i Alias Smith & Jones.

Salle: Äh, varför det?

Salle: Här är en bild på dom.

Myggan: Rätt men fel personer i mina ögon. Pete Duel var inte den första som spelade Hannibal Heyes utan Roger Davis som man ser på Paddans bild. Men jag skall inte vara petig. Önska!

Paddan: Lite sent men. Jävligt bra Western Serie från den tiden när det bara fanns 2 TV-kanaler.

Salle:Nu var du snäll. Jag vill se en bild på Ö-vik fotograferad från Varvsberget.

Dream Team:Snygg bild du fick tag på. Önska!

Myggan: Då vill jag se en bild på en Oldsmobile -67.

Alisandali & Dream team: Har ni sett Jay Lenos "lätt" modifierade Toronado 66:a. Har visats i ett program på Discovery om jag inte missminner galet.

[url=www.seriouswheels.com/top-1966-Oldsmobile-Toronado-Jay-Leno.htm]1070hk[/url]

Salle: Den var ju skapligt snygg och värkar ju kunna flytta på sig rätt bra också.

Alisandali: Ja, ful var ett sant ord om din bil. Men, en -67:a som jag ville se. Så, önska!

Myggan: Den modellen var det riktig klass på, men först till kvarn.. ;)

Salle: Wow, vilken kärra! Så ska en riktig bil se ut! Vill ha, vill ha!

Dream Team: Vi fortsätter med en bil , vill se en "rallybil" hoppa högt.

Alisandali: Ett rekordhopp i det svenska rallyt på 54 meter av Henning Solberg torde väl ha varit tämligen högt, också...

"Henning Solberg, 32, missgynnades av det tidiga startnumret i går och kunde inte göra sig själv rättvisa.
Men hoppa kunde han.
Norrmannen flög 54 meter — överlägset längst i hoppet Colins Crest.
Det påstås vara det längsta någonsin i rallyt.
— De säger det. Jag kände inte själv att det var så långt. Jag försökte bara köra så fort som möjligt, säger Henning."

Dream Team: Jadå , det ver både högt och långt .
Finns en till i länken som hoppar rätt högt.
Önska.

Alisandali: Tack. Då vill jag se en bild på en Trabant dragandes på en husvagn.

Salle: Hehe.. självklart duger den. Min [url=www.justmotors.de/page/data_images/low/5015-trabant.jpg]bild[/url] är snarlik, förutom färgen på Trabantskrället, samt den inte helt oviktiga detaljen att bilen och husvagnen på bilden inte är leksaksbilar.

Önska!

Dream Team: Eftersom jag var först med att lägga in bildlänken till samma bild som Salle så visar jag en bild till för att lindra min vrånghet: www.tante.nl/zzhugo/200%20breed%20simpl002.jpg

Zov gott alla fuskare.

Frisco: Oopsy Daisy.. sånt där går väl inte an! Abbans på dig, Anders! Jag får skylla på trötthet, eller nåt. Givetvis är det du som står på tur att önska, så ÖNSKA!

Dream Team: Jag vill se en bild på Zlatan när han gör 0-1 mot Hungary.

Frizco: Nån hann inte med med kameran riktigt. Zå detta är preciz efter KanonZkottet

[bild]www.aftonbladet.se/sport/0509/08/SPORT-09s01-DRAG4-359_368.jpg[/bild]

Zalle

Frisco: Precis här blir det mål.

www.hockeysnack.com/user/files/386/3.jpg

NuMo: Men då har ju Zlatan redan gjort sitt... Min bild är ju närmare Zlatans "görande" och din bild visar resultat av detta. :-)

Kul att se var Frisco tycker?

Salle: Min bild är utom tävlan för jag har inte tid att följa upp. Dessutom så är adressen direkt till mina filer på HS och då borde den inte vara giltig. Fast jag har tagit bilden från internet, det är sant det.

NuMo, Salle: Fina bilder.

Den som önskar först av er får önska.

Frisco: Då vill jag se tävlingscyklister passera Big Ben.

Alisandali: Det gick ju fort. Fortgå.

NuMo: Tack för det. När vi ändå är i London så vill jag se en dubbeldäckad Londonbuss någonstans i Sverige.

Frisco: Utmärkt, buss på önskningen.

Alisandali: Det är en Leyland Atlantean bara så du vet.

Kollektivtrafik är viktig. Jag vill se en bild från tunnelbanan i den stad där Zlatan igår målade. Helst linje 1 eller 2, de som trafikeras av Ryska gamla vagnar.

Salle: Nice. Själv har jag bara åkt M2.

Önska gärna kollektivt igen.

Frisco: Okej rå!   En Svart-vit bild på Tomteboda Rangerbangård vill jag se.

« · 573080 · »