Salle: Jäpp, utmärkt. Min personliga Lööf-favorit som barn var nog just Ville. Dock är ju hans tecknarstil lika underbar och väl värd att njuta av även som vuxen!
Myggan: Rätt men fel personer i mina ögon. Pete Duel var inte den första som spelade Hannibal Heyes utan Roger Davis som man ser på Paddans bild. Men jag skall inte vara petig. Önska!
Paddan: Lite sent men. Jävligt bra Western Serie från den tiden när det bara fanns 2 TV-kanaler.
Alisandali: Ett rekordhopp i det svenska rallyt på 54 meter av Henning Solberg torde väl ha varit tämligen högt, också...
"Henning Solberg, 32, missgynnades av det tidiga startnumret i går och kunde inte göra sig själv rättvisa. Men hoppa kunde han. Norrmannen flög 54 meter — överlägset längst i hoppet Colins Crest. Det påstås vara det längsta någonsin i rallyt. — De säger det. Jag kände inte själv att det var så långt. Jag försökte bara köra så fort som möjligt, säger Henning."
Dream Team: Eftersom jag var först med att lägga in bildlänken till samma bild som Salle så visar jag en bild till för att lindra min vrånghet: www.tante.nl/zzhugo/200%20breed%20simpl002.jpg
Frisco: Oopsy Daisy.. sånt där går väl inte an! Abbans på dig, Anders! Jag får skylla på trötthet, eller nåt. Givetvis är det du som står på tur att önska, så ÖNSKA!
Salle: Min bild är utom tävlan för jag har inte tid att följa upp. Dessutom så är adressen direkt till mina filer på HS och då borde den inte vara giltig. Fast jag har tagit bilden från internet, det är sant det.
Alisandali: Det är en Leyland Atlantean bara så du vet.
Kollektivtrafik är viktig. Jag vill se en bild från tunnelbanan i den stad där Zlatan igår målade. Helst linje 1 eller 2, de som trafikeras av Ryska gamla vagnar.
Önska!