Inte helt rätt, men du är på rätt spår. Liza har mycket riktigt skrivit boken, men hon har skrivit den ihop med en annan tjej. Så det är en bild på dom två jag vill se.
Frisco: Kan ej godkännas då jag inte ser någon scen. Eftersom det gått mer än 24 timmar så länkar jag dårå. Frisco: du får ta över önskan ändå för gott försök.
Nja. Alltså, enligt en kille jag känner ska det gå att köpa en gammal Golf och modifiera den så att den blir stencool. Jag är skeptisk. Känns inte som att någon av er var särskilt nära (möjligtvis att Poffa var lite närmare).
Chief: Bah. Roligare än så här lär det väl inte bli så jag avviker. Om min bild godkännes så skänker jag min önskan till den förste som lägger in en bild på Lakritstrollet.
Chief: Varför har ingen fortsatt att önska även utan ett godkännande? Gick bilden på Bhonus med blommor att tvivla på? Nåväl, Lakristtrollet är här i vilket fall:
Gavelo: Japp. Ett exempel är att man t.ex. inte räknar BLM-upploppen, som orsakade 19 dödsfall, över 2000 skadade poliser och tiotals miljarder kronor i skador, som vänstervåld. Vid ett dåd skrek mördaren "We've got a Trump supporter" innan han sköt, och inte ens det räknades som vänstervåld.
Den chansningen gick dessvärre inte hem, men den var attans så bra.