Metal Guru: Du ville ha en tecknad bild på Carl Barks på Kalle Anka. Detta är faktiskt en bild på Carl Barks som jobbar på Kalle Anka. Du måste förklara bättre i så fall. Eftersom jag förstod vad du skulle svara så har jag denna bilden i reserv: www.lfb.it/fff/fumetto/biblio/1992/1992001.jpg
Själv vill jag se en bild på Hagbards kompis Tur Ture. Eller Lucky Eddie som han heter over the pöl.
Från vänster till höger i bild: John Wetton, Ken Hensley, David Byron, Mick Box. Och, eh, nån annan i mitten.
Eftersom John Wetton finns med på bilden är den tagen 1975 eller 1976. Den ende bandmedlemmen som då var med i Uriah Heep, och inte visar sitt ansikte är Lee Kerslake. Så jag slipper de 50 armhävningarna.
Rolig sida du länkade till, han får tydligen grymma recensioner även i Norge. "Adresseavisa Lekman has made a beautiful lush debut, right in the middle between Frank Sinatra and The Smiths. "
Ol Blue Eyes och Moz på en gång, det är en mix det...
Kör några atombomber över Iran så slipper alla alla problem. Iranska befolkningen får äntligen sin frihet att börja om. Det är ett pris de tycker är värt. Vem vet. Det kan bli det perfekta sättet att rätta till problem.