Jag är glatt överraskad av Fronda, trodde det skulle vara hip hop-skit men det svängde ju faktiskt. Fast vad hjälpte det. Kul att jokern (visst var Strömstedt joker?) hamnade sist.
knaskamilla: Jag tyckte mig läsa något om att Niklas Strömstedt tyckte att hans låt stack ut jämfört med de andra bidragen. Ska i sådana fall vara att den låter precis som allt annat som han framträtt med och att man därför måste sticka ut något för att orka höra på eländet.
Jag läste i tidningen att det gör ont med tajta kläder. Jag undrar hur mycket som vällde ut när Charlotte klädde av sig. (Nä, jag skojar bara, jag har läst att hon väger typ mindre än vad jag gör.)
Bissett19: Absolut inte. En som var kass var dock den hon torskade emot. En dålig hopia av Eva Dahlgren.
Dock gillar jag greppet med hårdrockens intåg i festivalen. I framtiden får dock lite bättre band än Poodles ta sig in. Varför inte Deathstars. Det hade varit något.
Som ni märker är jag inte förtjust i saker som Ola, Cocacarola och allt vad de heter. Nordmans låt var dock bra. Även Sibel som gick vidare gillade jag.
mattias - 74: Jodu, min käre leksing, jag håller med om att Sanna Nielsen; dvs Bobby “Bubbeli-Bubbeli” Ljunggren och Aleena Gibson; tvivels utan har en bra låt. Dock tänker jag på omvärldens bild av Sverige. Jag vill att di svenske skola representeras av en uptempolåt och inte en ballad (hur bra den än är). Eller så är det brynäsaren i mig som bär en liten naiv utopisk längtan att 1999 skall upprepas.