Café

48312 inlägg · 1042 ämnen

Missa inte

« · 370489 Till forumet


Sv: Missa inte
scim:

Jo sant...

Men hur som helst så är CSI bara så jävla bra Csi Miamiockså naturligtvis
Kommentera

Sv: Missa inte
Mattias - 74:

Även en blind höna kan hitta ett korn ;)
Kommentera

Sv: Missa inte
65Selander:

Jo men jämför man med Csi och Usa så kommer inte de svenska kriminalarna inte ens i närheten av hur de jobbar Over There :)
Kommentera

Sv: Missa inte
Mattias - 74: Kriminaltekniska är ju inblandade i alla mordfall i alla länder så det är ju inte bara sockersöta CSI som klarar brott
Kommentera

Sv: Missa inte
scim:

Jo men faktum är att det finns fall Usa som klarats opp i verkligeheten tack vare CSI! detta är sant
Kommentera

Sv: Missa inte
Mattias - 74:

Jo CSI håller helt klart klass, men ibland blir det lite väl spektakulära lösningar på fallen, men det är väl ofrånkomligt med Jerry Bruckheimer som producent. Själv föredrar jag Monk och 24!
Kommentera

Sv: Missa inte
westerlind:

Det handlar om ett gäng kriminaltekniker i Usa som löser fall med ibland rätt konstiga metoder :)

Kollar du fastnar du för den
Kommentera

Sv: Missa inte
Mattias - 74: Jaså en polisserie.

Nja, tror inte det: För några år sedan gillade jag polisserier, men nu är jag spyless på dem eftersom de är så otroligt förutsägbara både i karaktärer och handling:

Luggsliten, lätt alkoholiserad polisman i 50-årsåldern struntar i alla regler och är ständigt på kant med sin chef. Sedan träffar han den nya, bitchiga kvinnliga polisen - och sen blir de kära.

Ledsen om jag förstörde spänningen för dig...
Kommentera

Sv: Missa inte
MoK:

Csi rockar :)

Skulle inte vilja missa det för en ishockeymatch med Leksand ens :-)
Kommentera

Sv: Missa inte
Mattias - 74: Värt varenda minut man tippar på... CSI håller klass.
Kommentera

Sv: Missa inte
westerlind:

Har du inte sett CSI?

Då går du miste om nåt...

Går varje kväll på kanal 5 dock lite sent men vad gör man!
Kommentera

Sv: Missa inte
Mattias - 74: CSI? Jag känner bara till CSN - men där betalar man utan att få något tillbaka.
Kommentera

Sv: Missa inte
westerlind:



Kollar på CSI i stället.... Bästa som har gått på länge!
Kommentera

Sv: Missa inte
mike66 & Magnus: Det var intressant, även om det var långt ifrån BBC-kvalitet. Ändå så pass bra att jag kommer att försöka följa serien.
Kommentera

Sv: Missa inte
westerlind: Men klockan är ju snart "midnatt." Ähh man får väl titta på reprisen dårå. Du kan väl kanske först lägga ut en liten nätt recension så att jag får veta om det är värt att se detta gamla program. Tack på förhand.
Kommentera

Sv: Missa inte
westerlind: Mycket intressant och bra!
Kommentera

Missa inte
Just nu - Arns rike kl 20:00 på TV4.

Jan Guillou berättar om 1100-talets Sverige uppblandat med dramatiseringar kring Arn Magnusson. Det här blir säkert intressant - definitivt ett program för mig
Kommentera

« · 370489