{8225}: Mitt barnbarn tog A-traktor kort idag , han köpte en omgjord BMW , en två dörrars svart , nu börjar ett nytt liv för han och vi fick en moped .
{8839}: Barnbarnen ska sova över här i natt, så blir mer 'moffa...leka med bilar.... Vi har typ 30 leksaksbilar och jag ska alltid ha en tråkig grön jävla kombi. Dom kör sportbilarna, jag får bara använda en. Hoppas dom somnar innan midnatt, så jag kan spisa lite mer musik, men dom anländer nu, så detta blir ett bidrag som får räcka en stund. Inspelat på Apple Studios
{8225}: Havsöring 2,6 3,4 och en sik , for iväg 06.00 fick dom 10.45 och 11.00 hemma 13.00 . Bästa fisket brukar vara vi den tiden på morgonen (botten mete) inget på drag eller på tubfluga idag , det var strand fiske idag .
{8225}:Titta på konvolutet vid pass 1.40. Staffan stiger i graderna. Nu utbildar han folk i massmedia-hantering och ledarskap, kanske inte hans grej, men han hade ju musikalisk ådra
KulaShaker: Det har ju verkligen högt underhållningsvärde när Staffan är så dryg dessutom. Tur för han att det verkade vara en fridens man han intervjuade. Torsten Flinck eller Persbrandt hade nitat honom omedelbart. Jag måste faktiskt undersöka lite vad Staffan sysslade med efter sin tid som musik-reporter
{8225}: Aaah, den hade jag förträngt! Hur man gör komik utan att vara medveten... Men Måndagsbörsen med Jonas, vilket program, vilka gästartister de hade. Vad har hänt med svensk underhållningstv sedan dess???
KulaShaker: Haha, såg dom några gånger i Göteborg, naturbarn, på denna video ser dock Per Gessle lite ointresserad ut. Detta var väl från Måndagsbörsen, oerhört uppskattat program från musiklysten ungdom sent 70tal
{8225}: Dag Vag var djävligt bra! Såg dom på någon källarklubb på Götgatsbacken i Stockholm, trångt som fan och antalet insläppta människor hade garanterat inte brandmyndigheterna godkänt... Dom spelade i en och en halv timme, då sa Stig att de hade slut på låtar så de fick börja om från början igen !!!😂😂😅
{8225}: Kvällens sista dans , blev avstängd från Timrås forum, råkade ifrågasätta en tönt som skrev dynga. Vilar upp mej ett dygn och återkommer med nya argument och en eventuell ny avstängning, haha
{8225}: Låter helt klart likt och med den titeln är det inget snack var inspirationen kommit ifrån. Såg Lindley på Konserthuset i början på åttiotalet, var en skön afton.
KulaShaker: Gillar Lindley, men är detta en cover på en Jerry Lee Lewis låt som jag la ut för några dar sen? Lyssna på detta. Helt annorlunda text, men låter lika
ska kolla upp den, men när du skrev detta mindes jag detta. Som jag brukar säga, Har LP:n