KulaShaker: När jag tänker på Umeå Så är denna låt så mycket bättre än vad björklöven har varit någonsin ... Fast ett stort hjärta till Dennis youtu.be/NkAe30aEG5c
KulaShaker: en del(konstiga människor) spelade pyrre, la upp kulorna i en egyptisk pyramid liksom , men vi bonnpojkar skulle få ner dom i gropen. Man kom till spelhålan, bärandes på sin kulpåse
{8225}: Jämtland är ett härligt land , på vår sida är det tabu att få ta det i en dialog om jämtar . Såg du att jag fisker i U Dahlens vatten i Jämtland den heter Lantverksströmmen utloppet ifrån Ånnsjön , kanon strömm .
{8225}: Man blir lätt religiös denna kväll , men som mamma sa ..du har väll huve upp och fötterna ner Man hade inte alltd tur när man spelade kula heller .
{8225}: Jag vet inte hur jag ska hantera min glädje över att MoDo kan vinna en hockey-match, så får bli en bonus då. Fast neil gjorde den lite bättre...
{8225}: Fisket gick bra idag , inga sörre men fint väder och varma kläder å kaffe å korvmacka , blev en trevlig dag. Och en Ziggy med Bowie innan 1900 blit det ultimata .
{8225}: Kan i o för sej överträffas, men då får vi köra denna. Kan tyvärr inte köra högsta volym, då min sambo sover 4 meter från datorn(kör med hörlurar , ok då), men är inte detta såå njutbart ?? Förutom Beatles blir det inte bättre?
När jag tänker på Umeå
Så är denna låt så mycket bättre än vad björklöven har varit någonsin ...
Fast ett stort hjärta till Dennis
youtu.be/NkAe30aEG5c