KulaShaker: När jag tänker på Umeå Så är denna låt så mycket bättre än vad björklöven har varit någonsin ... Fast ett stort hjärta till Dennis youtu.be/NkAe30aEG5c
{8225}: När MoDo Hockey, världens bästa klubb, vunnit ikväll och nu försöker dominera med sina fyra heta poäng på sista plats i Hockeyallsvenskan. Då vill jag spela denna sång....
Costanza: Stolta traditioner, vid jul kör jag nån viss låt, men när en ikon som du förärar vår sida med din närvaro , blir bara det en tradition. Njut!!
Jim80: Ni har väl ändrat era tröjor hos Brynäs, det jobbade jag med hos The Yankees också, ville ha mer bomull, luftigare tröjor. Inte lika svettigt. Jag kan sånt här.
Costanza: Yankees och Brynäs tröjor har en sak gemensamt ingen reklam , bra där :) snyggt eller hur ? Och bra bomull förstås , tummen upp 👍 Fast byxor då , tycker Modo har haft hål i sina målvakts byxor så här långt ?
{8225}: Idag klippte man gräset för sista gången och en låt dök upp i skallen .. Yummy Yummy Yummy med Ohio Express , fick faktiskt kolla upp vilka som sjön den. Måste nästan vara den gladaste låt man hört . Undra hur många låtar som finns där inne ?
Silly: detta är lysande, inte sånginsatsen direkt , där är Sinatra snäppet före, men för dej som bor med en fritös, frisör så fattar du. ..Nyduschad o med detta på hög volym så räcker det med en minut så är håret torrt
{8225}: Den var , han var bra fortfarande , men Edgar bara fanns med .. Nu blev det vinter idag men bara lite och då tänker man på .. Johnny & Edgar Winter , hette dom Winter bara för dom var så vita .
När jag tänker på Umeå
Så är denna låt så mycket bättre än vad björklöven har varit någonsin ...
Fast ett stort hjärta till Dennis
youtu.be/NkAe30aEG5c