{8225}: Den var , han var bra fortfarande , men Edgar bara fanns med .. Nu blev det vinter idag men bara lite och då tänker man på .. Johnny & Edgar Winter , hette dom Winter bara för dom var så vita .
Silly: detta är lysande, inte sånginsatsen direkt , där är Sinatra snäppet före, men för dej som bor med en fritös, frisör så fattar du. ..Nyduschad o med detta på hög volym så räcker det med en minut så är håret torrt
{8225}: Idag klippte man gräset för sista gången och en låt dök upp i skallen .. Yummy Yummy Yummy med Ohio Express , fick faktiskt kolla upp vilka som sjön den. Måste nästan vara den gladaste låt man hört . Undra hur många låtar som finns där inne ?
Costanza: Yankees och Brynäs tröjor har en sak gemensamt ingen reklam , bra där :) snyggt eller hur ? Och bra bomull förstås , tummen upp 👍 Fast byxor då , tycker Modo har haft hål i sina målvakts byxor så här långt ?
Jim80: Ni har väl ändrat era tröjor hos Brynäs, det jobbade jag med hos The Yankees också, ville ha mer bomull, luftigare tröjor. Inte lika svettigt. Jag kan sånt här.
Costanza: Stolta traditioner, vid jul kör jag nån viss låt, men när en ikon som du förärar vår sida med din närvaro , blir bara det en tradition. Njut!!
{8225}: När MoDo Hockey, världens bästa klubb, vunnit ikväll och nu försöker dominera med sina fyra heta poäng på sista plats i Hockeyallsvenskan. Då vill jag spela denna sång....
puffe2: Bästa minnet av Supertramp är då jag drar till en polare i London och vi lyssnar på en låt av dem som är enbart instrumentell. Haft svårt att hitta den trots Google och AI, du eller fixar det säker på en timme. Minns att det var ... | Läs mer