{8225}: Vilket jävla drag det var på hans konserter på den tiden! Missade aldrig chansen att se honom, i dag vägra jag gå på hans konserter. Nöjer mig med att lyssna på musiken och läsa hans böcker!
{8225}: För längesedan, när jag började gå på hockey – 1975 – så var det ju även då musik i högtalarna. Dock finns det en rad olikheter med hur musiken används. På den tiden (antar jag, jag har inga bevis) så spelades ett kassettband (??) med exakt samma låtar varje match och man höll inte på och ändrade speciellt mycket i ”låtlistan” mellan säsongerna heller. När det närmade sig period 2 så ekade denna låt ur hornhögtalarna i Skellefteå Isstadion. Då visste man att det var dags att lätta rumpan från lovikkavantarna man hade lagt som sittskydd på betongläktaren. Det var min favvolåt. www.youtube.com/watch?v=qysk6IgeFmQ&ab_channel=fritz51302
{8225}: Vi hade dagbarn för länge sedan , mamman till han kom en dag och sa att han var nog snuvig , dagen där på sa hon att hon hade hittat en krita i näsan på honom . .den kritan kom aldrig tillbska till oss !
KulaShaker: Haha, har du kollat hörseln nyligen? Min äldsta dotter hade dålig hörsel i 5 år , när skolan kollade, sen tog dom ut ett solrosfrö hon petat in nån gång
Grym text, Gessles favorit också!
www.youtube.com/watch?v=p-XEsadMBR4