{8225}: Du innan vi blinkar till med ögonlocken ..när man sitter å fladdrade iväg med sina tankar på hit å dit så hittar en underbar låt .. Andrea Bocelli Sarah Brightman/Time Too Say Goodbye Man behöver inte säga mer .
{8225}: Det är väl klart att Glader vill göra Lumberjacks glada och värvar en stenhård lirare vid Rockwood. Med lika Adam vibbar!. kan bara bli succe.. Eller?
Silly: Nu går vi in i den största hektiska veckan på året!
Försök att ta det lite lugnt nu alla vänner. Känn ingen panik över Julfirandet. Eller den jävla Covid 19, Släpp tankarna på den nu några dagar! Ring alla nära och kära ni inte får träffa, Det räcker med en stund telefonprat!
I Dagens Jullåt så njuter vi en stund av den bildsköna Cindy!
Silly: En kanontrevlig Lördag. Började med en lunch och bira med en kompis. Sedan fortsatte vi hem till mig och slog på bastun och satte oss i biorummet med kaffe, wirre och bira med tilltugg och tittade på Oskarshamn - Luleå först, Sedan vart det tysk fotboll mellan RB Leipzig - FC Köln. Sedan flyttade vi in i Relaxen och smakade på en ny flaska wisky,. bira och alcoläsk. Avslutade sedan soft uppe i vardagsrummet med kaffe och en konjak.
Kom och tänka på den här låten sedan efter att tittat på ett tv-program..
mattias - 74: Så ska man hålla med en leksing då...Ingen jul utan Jussi. Normalt sett brukar jag minnas vilken sekund han drämmer till med den exceptionella tonen, men oavsett. Jullåtarnas jullåt. Denna älskar jag också, men inte på samma sätt
{8225}: Nu närmar sej julen, så snart är det ok att köra vad som, men kör en icke-jullåt då. Klippte ju mej i förrgår, gick bra efter handfängsel o tvångsdräkt
- Får han/hon vara ihop med dig?
www.youtube.com/watch?v=8GymGszRFN8