{8839}: om jag inte va religiös så skulle jag ha blivit det efter detta framträdande av att ha lyssnat på All Along the Watchtower .... makalöst bra .nu har jag lyssnat på den 3ggr i rad .! Nu vet jag att Timrå vinner ikväll .
{8839}: Jag har ett problem , kanske inte ett problem och det är att jag hatar att vänta . Det kommer ifrån att det är så ..ska vi jobba så jobbar vi ! Och sedan tar vi det lungt och gör ingenting . Gårdagen gör sig påmind . Vi lyssnar på låten jag la upp alldeles nyss ............... igen
{8225}: Jag börjar som Timrå med att leta en låt , jag hittar nog den om någon dag ..ni får ha tålamod . Typ :vill jag hitta den idag så hittar jag en och hittar jag ingen så nöter jag på och tar det lugnt tills det dyker upp nån . Det ordnar sig nog . youtu.be/zOv4nW6PE_Q
{8225}: 10 spelare tackade vi av i dag, karla för ett tag sedan, wallinder sticker, Striömberg lika så, Enström slutar förmodligen? Tillbaka på ruta 1 igen, Gör om och gör rätt😏 www.youtube.com/watch?v=mGNAeXBm8oU
{8225}: Dean Martin ger mig flash backs till mitten av sextiotalet då jag med kompisarna brukade gå på matiné i Västertorp och se bl a filmer med Dean Martin, Sammy Davis m fl. Oftast var det blandat tecknat men ibland kunde det vara någon Errol Flynn rulle eller Zorro och då bröt man kvistar och fäktades hela vägen hem.
youtu.be/tvj6Lel85_I