{8839}: Jo jag förstår hur du känner, För mig kom coviden i perfekt timing. Att man var nere på 20 % arbetstid i veckan, Gjorde att man fick vila upp sig lite och återhämta sig från alla medicinska blessyrer som man hade när allting startade, Och även coviden kämpade man med under någon vecka. Men nu jädrans mår man gott igen. Fredag och en wirre i kvällsolen och suga på värvningen av Tanner MacMaster.
{8225}: Efter två sprutor och nu har det gått 3 veckor då mår man den sången ,såg Maja Ivarsson och kom att tänka på denna sång . youtu.be/m7r0XTElaPE En skön tjej .!
Silly: Då vill jag påminna alla här inne om att det är mors dag på Söndag. Glöm inte det för husfridens skull. Själv skall jag köpa en fin wiskey och blommor åt min fru. Så blir hon glad! Hon älskar blommor ... LER!
Det kan ju komma från några som inte vart riktig kompis med honom när dom sprang och svansade runt honom.
Det var pinsamt att se Tobias Sana och några till i landslaget sprang och svansa runt honom och skrattade överdrivet när han gjorde något. Dom får ingen respekt hur mycket dom än lallar runt honom.
{8839}: Har ni läst om. Zlatan idag i Expressen ..Många var livrädda .. ..står det . Så blir det när sanningen om ens person kommer ikapp en och lägger handen på axeln och säger ..hej på dig kompis . Där ser vi när högmod går över styr , finns det någon räddning ”nä du , då har det blivit skrivit i sten . Hoppas att dom får komma till himlen iallafall .
Jo jag förstår hur du känner, För mig kom coviden i perfekt timing.
Att man var nere på 20 % arbetstid i veckan, Gjorde att man fick vila upp sig lite och återhämta sig från alla medicinska blessyrer som man hade när allting startade,
Och även coviden kämpade man med under någon vecka. Men nu jädrans mår man gott igen.
Fredag och en wirre i kvällsolen och suga på värvningen av Tanner MacMaster.
www.youtube.com/watch?v=aFFDaNX8BmI