Silly: Ja det ska bli jäkligt roligt . Nu när man blev utvald att vara en av dom som kommer få se alla matcher utan att behöva oroa sig om biljettköp . youtu.be/OCKFO56CI44
Silly: Idag hade man tur ..Timrå hörde av sig och jag hade förtur på biljett släppen till SHL matcherna . Dom återkommer inom två veckor och då bestämmer vi vart jag skall vara i hallen Då vet man att man kan få se matcher iallafall denna säsong !
{8839}: Den här låten fick jag in på Timrås låt lista under matcherna , men inte med denna kille . Det blev originalet . Den spelades när motståndarna blev utvisad ! youtu.be/nKyc_yHC7a4
{8839}: Man läser nu på vår sida om covid-19s troliga påverkan på publiken till kommande hockey matcher och jag tror säkert ..om man kan tro säkert ? Att vi och ni och alla kommer att få vänta till långt in i våra serier att få fulla läktare ,det blir aldrig fulla läktare denna säsong heller ..tragiskt ! Frågan är om man ens kan få se en match in live ? Det är nog många sponsorer och väl avlönade som kommer först men .men Man kan inte mer än att försöka bli först i kön till släppen !
{8225}: det jag saknar är ifrån förr är när man fick se kvalen där hyttåpytt var med ifrån nationerna som inte räknades att vinna utan bara vara med och tävla på sin nivå .
{8839}: Samma här, friidrott är OS, även om kommentatorerna pladdrar om allt annat än vad som händer på arenan just nu. Ashäftigt t.o.m när en norrman sätter världsrekord. Heja Norge!
www.youtube.com/watch?v=38ddbmLWnu4&list=RD38ddbmLWnu4&start_radio=1