Costanza: Lantmäteriteknik på Högskolan i Gävle. Har alltid gillat kartor, så tänkte att det var logiskt. Tji fick jag, då det är i stort sett bara en massa matte. Matte är inte min grej, men det går än så länge.
Bad_Brett: Bra musik är aldrig trist, Svårt att veta åldern på målgruppen nudå, så kör en 'modern(typ 40 år gammal minst ) version som kan passa nån åtminstone
{8225}: För undertecknad är det här Jämtland (bandet är från Östersund). Som uppväxt på den jämtländska landsbygden på somrar och skollov var den här låten riktigt vass när jag som fjorton- eller femtonåring gick runt på gatorna med mp3-spelaren inpluggad i mitten på 00-talet.
{8225}: Kanske en partykiller, men för Costanza och undertecknad är det Jämtland, lovar att bättra mej inom kort Texten är nästamn bätter än musiken, Gäller på Hockeysnack :)
{8225}: Jag har börjat lyssna på mycket synthwave-radio nu när jag pluggar. Det är riktigt bra! Alltid varit svag för synthar också ska tilläggas, trots att jag är uppväxt på 90- och 00-talet.
SuneMangs: Återkommer med topp 100, bra såklart, men åter till kalla kriget. Det har ju återuppstått och kan tipsa om en väldigt bra serie(ledmotiv). Nästan lika bra som Squid Game, dock ska erkännas , hatade synth i min ungdom
Costanza: Sune är också här! Tycker att ni som är äldre än jag borde njuta av det bästa Linköping har att erbjuda (mitt absoluta favoritband just nu). Hockey kan dom inte ändå så. Den här låten bör passa de flesta åldersgrupperna kan jag tycka.
mattias - 74: Håller med, lyssnar alltid vid midnatt till julafton när Sveriges Radio spelar den. Oerhört stort ögonblick för mej. Men eftersom vi är mångkulturella och ej trångsynta, här är en annan julfavorit