{8225}: Hade ingen koll att de flummade på så bra på 60-70-talet. Alla bra band och artister utvecklas med musiktrenderna och det är kul att upptäcka. Man upptäcker en helt ny artist då man backar bandet :-)
Costanza: Precis, men för mej var det ett wake-up call, trodde bara Fleetwood gjorde mys-musik, så fick man höra detta när man backade bandet. Tills jag var 25 år var jag säker på att Santana gjort Black Magic Woman. Kul att ha fel om man blir positivt överraskad.Här är en bonus
{8225}: Visst är det dom Ove säger ..dom ser lite go ut ! Hold me Tight med Ten Years After en av mina favorit band med en oerhört enkel låt . Troligtvis var dom det när dom gjorde denna musik slinga från början till slut .
Skall dela med mig av en fantastisk sak som hände i förrgår, en av mina bästa vänners dotter (13 år) hade aldrig hört talas om Pearl Jam förrän jag spelade denna låten för henne, nu är hon helt såld på PJ och denna skivan, förstår henne, det är enligt mig en av världens bästa plattor.
{8839}: Kul att vi har ungefär lika musiksmak, samma som med humor, man får förlika sej med människor som inte förstår, haha. Det är värre med hockeylag, där är förståelsen tyvärr mindre.
{8225}: Det där med nedstämdhet är ett aber livet går upp å ner och en liten sak kan vara skillnaden , man har ett skivminne och Spotify jag tror att jag har lite över 600 låtar där , sedan att hitta en glad låt är inte lätt .
{puffe Såg att du fick utstå lite hårda vindar på eran sida för nån dag sen, så jag kör denna igen, Det bästa jag hört på flera år och all heder till att du står upp mot småpåvar!!
{8225}: Det ser du också att det är en del dom styr en sida och få en svans med dig ,ibland finn det ingen utvägen än stt säga ifrån och ifrågasätta dessa sanslösa som sprider ord som sand i en sandstorm . Iband är dessa sidor mobbing eller förnedring. Vi överlever det , men det tar en dag , kväll ibland .
{8839}: Jo, man får skit ibland när man står upp. Men viktigast är att stå upp. Svansen kan man inte styra, men är man saklig får man med sej de 'smarta'. Jag säger ifrån ibland när jag blir riktigt trött, gäller inte så mycket era supportrar utan 'våra'. Nu ska jag hitta en bra låt som släpper vardagens små saker.
En liten sak som är harmlös, men väcker många minnen