{8225}: Det var en härlig tid , nu är det bilar ,tjejer , kompisar , och det ofattbara MoDo för en och bilar och den andre bilar , tjejer , kompisar . En ska på Hockeyn Camp i Övik i Juli (målvakt )han var på Tv-Pucken Camp förra säsongen , lovande i mina ögon som en farfar har på sin 14år fyllda kommande hockey proffs .
Costanza: Du är en förvåningarnas man, minsann. Jag får gåshud av detta, liksom Pachelbel. Coolt att man för 400 år sen gjorde popmusik som överklassar det mesta, även idag. O då behövdes det inga töntiga scen-spektakel, bara jävligt bra musik, Christer Björkman hade dissat detta, för scen-showen är för usel.
KulaShaker: Underbart, I mitten av 80talet reste jag en del i jobbet, 20 mil enkel resa 2-3 dagar i veckan. Hade 2 låtar jag satt o vrålade/sjöng till , Mercury Blues o denna, repeat repeat, hade nån åkt med mej hade dom blivit å uttråkade men körde dom om vartannat
{8839}: Håller med. Kolla även in Jonna Jinton och hennes produktioner. Då tvivlar man inte länge på att hon skulle kanske kunna överträffa detta. Det är en otroligt kreativ kvinna som lever det perfekta livet.
KulaShaker: Fantastisk film....och en fantastisk regissör och fantastiskt bra musik. Blev mycket fantastiskt ny, sorry, men detta är väl från nån av hans filmer