Silly: Att hon skulle dyka upp trodde jag inte ! Jag råkar han en skiva med henne , har den ner i källaren och kommer inte ihåg vad den heter .blått fodral med henne på ??
{8225}: Det har du rätt i , två grupper med överdånig musik ( överdrev lite ). Det är bara att vända på skivan och njuta mer . David Bowie har några också .
Silly: då tänker man på Zorba(angående grekisk musik), men nu ska jag erkänna en sak. eurovision dog för mej på 70talet, men köpte faktiskt en singel(2.95 kronor, REA) en gång. Gillar låten o inte blev det sämre av att en brasiliansk namne (både som fotbolls-spelare o politiskt medveten) gjorde entre på världsscenen några år senare
KulaShaker: oerhört vackert o nostalgiskt, men måste tillbaka till eurovision då. när det var på riktigt , utan den där jävla Christer 'ingen röst' Björkman. Mer grekiskt, fast för ett lilleputtland då.
KulaShaker: satt o funderade på Vangelis, förutom ditt ypperliga bidrag, men 'Triumfens ögonblick' Väldigt bra film med fantastisk musik. Då fick jag ihop det o kan somna med gott samvete
Bullfest hela dagen?
Jag har bakat idag 😂🤪