{8225}: Bowie med underbara Friday on my mind , en bra start på en underbar helg får man hoppas , om ingen kommer på nått jäkelskap tex :gömt handkontrollen till Tv'n kl:1900 .
Silly: Jodå, minns den allt. Har hört ymca så mycket när man var yngre , så har inget otalt med musiken heller, även om det inte är min huvudgenre. finns värre låtar minsann.
{8225}: Du verkar ha ett 70-tals-tema ikväll. Först på Modos Hockeysnack ordet ”ultrarapid” vilket fick mig att tänka på Bengt Bedrup som brukade använda det ordet och så nu den här låten.
KulaShaker: Har jag redan nämnt(mitt minne är lättflyktigt) att jag är den ende i min generation som inte älskar Queen o James Bond. Vad fattas mej? Fast jag hatar TV4 o deras 'systerkanaler med' så helt dum i huvet är man inte.
Här kommer den svensknorska versionen av din låt då
{8225}: Inte nog med att man var tvungen att ta dagens hundpromenad i det här vädret, Den här låten dök upp i lurarna på spotify när man gick där. Var det Voodoo från frugan tro :-)
puffe2: Bästa minnet av Supertramp är då jag drar till en polare i London och vi lyssnar på en låt av dem som är enbart instrumentell. Haft svårt att hitta den trots Google och AI, du eller fixar det säker på en timme. Minns att det var ... | Läs mer