Silly: jag har alltid ogillat Family Four, troligen sedan dom vann Schlagerfestivalen 2 år i rad med ökensånger Berodde kanske på deras klämkäcka stil, lite Knutby-varning fast Knutbyförsamlingen inte hade fötts ännu. Men Mari Bergman var ju jäkla bra
{8839}: Jaa, den var så 'töntig' så jag tyckte jag kände igen den. Då kör vi din rackar-rökare i repris. Blir aldrig mätt på den. Ångrade mej precis, halloween är ju om en vecka. Vi kör nåt annat bra då
Nu är det väl bara typ 28 dagar innan vi blir insläppta på Timråsidan igen, haha
{8225}: Here we comes walkin down the street agin . ! Den sidan har jag tron på .. för många eljest å styr å ställ . 18 nov för min del Den är bra , alltid bra vilken dag i veckan .
{8225}: När vi går in på den andra sidan så lägger vi ut denna först . .I'm Alive med The Hollies .. Vilket tryck det skulle bli då killar och för oss två
{8225}: Efter lite vingel på Ytube hittade jag denna The Temtation and Deep Purple ..She Said Burn . Där den fanns var på Mix Mashub Jäkligt bra gjorda mixar !
{8225}: Hur är det med oss diggers , är vi slut ? Nu kör vi igen ..med Jimi Hendrix ..All along the Watchtower som är en av de bästa låtar som gjorts .
{8225}: Den Cdn fick jag när jag fyllde år få några år sedan . Black Sabbath Vol4 den släpptes samma dag jag fyllde 18 och den kom i mina ägor då. Supernaut var den bästa låten , man hade en tendens attt spela den högt under festkvällen ..även nu i hörlurarna .
KulaShaker: Ville bara belysa grader av oro i själen. Mår man dåligt , går man in på er sida, där är det alltid värre, haha, o då mår man lite bättre . Nu måste jag få avsluta med Nena då. Lite lättare att smälta än Nina