puffe2: Bästa minnet av Supertramp är då jag drar till en polare i London och vi lyssnar på en låt av dem som är enbart instrumentell. Haft svårt att hitta den trots Google och AI, du eller fixar det säker på en timme. Minns att det var frihet att lyssna på den.. eller så var man bara 24 år och brydd.
puffe2: När jag var liten hade vi något jukebox-program på PC:n. The Entertainer var min favorit. Min pappa pratade alltid om filmen Blåsningen när vi lyssnade på den, men det var först många år senare som jag faktiskt såg filmen.
Silly: God Morgon! Mina Heart of Hockey vänner. I dag kan ni ligga kvar och njuta i sängen. Jag tar på mig ansvaret i dag och går till jobbet och håller ställningarna!
Bad_Brett: Vi har inte samma ideologiska bakgrund, men bjuder ändå på lite häst-jazz på kvällskvisten då, lysande!! Lite skamsen, men som Benny Hill-nörd ser jag likheter mellan Roy och Benny, fast Roy är ett musikaliskt geni
Silly: Är ju gammal så kör en klassiker då, älskar den röda versionen, men detta är väl när hon bara var 19 år, sjukt bra. God Natt och i morgon vinner vi
Den kör han på denna turnén 😆🙏
Jag är svag för JLP men när jag fick höra blå himlen blues i Falun för ett par år sedan fick jag en tår i ögat 🙂
Denna turnén kör han även Karenina som jag vet han inte spelat på bra länge
En helt fantastisk låt