Metal Guru: De där Centrum mot rasism verkar ju vara ett intressant gäng. Gång på gång levererar man det ena halsbrytande pressmeddelandet efter det andra. Funderar på om man har firmafest väldigt ofta på det där stället, eller om det finns krav på att man måste synas i media ett visst antal gånger för att få bidrag.
Senaste måltavlan är Kolmården och deras beslut att hyra in några massajer under ett par sommarveckor.
" - Dessa fem massajer bland djuren på Kolmården skapar en bild av afrikaner som något primitivt, vilket bidrar till afrofobi. Tankarna går till kolonialtiden då svarta ställdes ut på museer och på kringvandrande cirkusar, säger CMR:s verksamhetschef Mkyabela Sabuni."
Det var tyvärr alltför länge sen vi såg de underbara klippen på apelsin.nu. Många klassiker, men även en del uppdateringar. Vi börjar med den här.
We call him "the Jack Nicholson impersonator"...
[url=blogywood.blogspot.com/2006/07/ricky-gervais-explains-bible.html]Ricky Gervais förklarar 1:a mosebok[/url]
Dragan 2k:
"The Swedish Orienteering and Firing a Rat From a Cannon Championship is a contest held annually all across Sweden..."
Från the Uncyklopedia.org
Har ni möjlighet så läs chatet på Aftonbladet med Soundtrack of Our Lives. Skänt att se ett så skämtsamt band och bra band driva med folk.
Här har ni ett citat - en fråga med medföljande svar från Soundtrack of our lives:
"Mölndal säger: Nya skivan, ge oss lite hintar, snälla!
The Soundtrack of Our Lives säger: Brun & Rosa + ljumske - 45% + Hacienda= Herodotos/risgrynsgröt upphöjt till 88 X 3 > fågelskrämma a la Syd Barret + Fonus = Fullt ös Medvetslös! Betyg ++++++(hemkunskap inräknad)"
Mer kan läsas på länktipset.
Och det skall vara säkert att flyga... Hmm!
[url=www.businessballs.com/airtrafficcontrollersfunnyquotes.htm]ATC-funnies[/url]
Skulle ni verkligen köpa nånting av den här killen...
[url=blogywood.blogspot.com/2006/07/what-horse.html]Vilken häst???[/url]
Det här påminner mig, märkligt nog, om mina bataljer med en Pac-Man klon kallad Epochman som levererades i ett fint knallgult skal och som nog måste ha varit tillverkad av batterifabrikanter, för maken till batterislukare har jag aldrig sett.
Jag skriver i fel tråd men jag orkar inte leta upp någon bättre.
Jag är på jakt efter snapsvisor. Jag brukar använda snapsvisor.nu, men det kanske finns någon annan bra sida på nätet. Någon som kan ge mig bra förslag?
En kille som inte kan lira gitarr ordentligt, [url=blogywood.blogspot.com/2006/07/erik-mongrain.html]eller...[/url]
Och jag som trodde att Tele2 var krångliga att ha att göra med...
[url=youtube.com/watch?v=xIVZ9b0RgmY]Cancel the Account[/url]
Blåkläders reklamfilmer brukar ju vara bra men[url=www.huffingtonpost.com/jwt/scruffs_hardcore.html]Scruffs Hardware regerar.[/url]
65selander: Det är sällan kul när väckarklockan ringer. Men det kunde ju vara värre...
[url=www.freephotosandvideos.com/worksafe.php?vid=oDZPBTjaYxs&c=Japanese_Alarm_Clock]Wake up call Japanese style[/url]
Nä dags att få dra på smilbanden igen...
[url=img31.imagevenue.com/img.php?image=47576_31_bulletinboardforum_com_522lo.jpg]Ytterligare nedskärningar i kollektivtrafiken[/url]
[url=img134.imagevenue.com/img.php?image=47580_32_bulletinboardforum_com_332lo.jpg]Ingen fara på taket[/url]
[url=img139.imagevenue.com/img.php?image=47595_33_bulletinboardforum_com_378lo.jpg]Kriget mellan grannarna fortsätter[/url]
[url=img152.imagevenue.com/img.php?image=47609_42_bulletinboardforum_com_534lo.jpg]Het kärlek[/url]