Café

Grupper · 50051 inlägg · 1048 ämnen

Roliga länkar

Sv: Roliga länkar
Dragan 2k:
Klockrent Aftonbladet ;P

Dragan 2k: de tänker nog mer än du tror. En rubrik som blir "oavsiktligt" rolig eller snuskig ger tex länkar i diskussionsfora likt detta, vilket i sin tur ger besök på sidan och mer reklampengar till aktuell tidning. Så grattis, du har just varit en nyttig idiot i Aftonbladets marknadsföringsstrategi ;-)

mattias - 74: Håller med.. helt fantastiskt! ;-)

Dragan 2k:

haha

Paddan: På tal om roliga länkar så får man fundera ibland vad rubrikmakare tänker på eller om man tänkar överhuvudtaget innan man sätter rubrikerna.

En klassiker i nytappning.

mattias - 74:
Ditt jobb är då att krångla till det för alla andra. Skruva loss två, tre kubbitar och sätt fast dom igen på fel ställe och ge den 'nya' kuben till en som kallar sej geni. Då ska du få se på sköj!

piff:

Skall va glad om man lyckats göra en färg på 1 timme =)

mattias - 74:
Självklart :P

Nejnej, om det är min dag klarar jag av två sidor på några minuter men oftast får jag nöja mej med att klara en. Det räcker för mej.

Dream Team:

Fixar nån av er detta ??

Metal Guru: De där Centrum mot rasism verkar ju vara ett intressant gäng. Gång på gång levererar man det ena halsbrytande pressmeddelandet efter det andra. Funderar på om man har firmafest väldigt ofta på det där stället, eller om det finns krav på att man måste synas i media ett visst antal gånger för att få bidrag.

Senaste måltavlan är Kolmården och deras beslut att hyra in några massajer under ett par sommarveckor.

" - Dessa fem massajer bland djuren på Kolmården skapar en bild av afrikaner som något primitivt, vilket bidrar till afrofobi. Tankarna går till kolonialtiden då svarta ställdes ut på museer och på kringvandrande cirkusar, säger CMR:s verksamhetschef Mkyabela Sabuni."

Dream Team:
om de ändå kunde låta hissdörrarna vara stängda där inne, så man slapp musiken...

Dream Team: .. ja, och while watchin that one så tar vi väl en till då..

För er som aldrig gästat ett bankkontor i Tyskland, men som alltid undrar hur det är...

Det var tyvärr alltför länge sen vi såg de underbara klippen på apelsin.nu. Många klassiker, men även en del uppdateringar. Vi börjar med den här.

We call him "the Jack Nicholson impersonator"...

250kg kärlek:

haha 10 inches black cock =) Humor

Här har vi en dam som har svårt för bokstaven L.

Se länk

Nån som tänkt till...

[url=www.ie7.com/]www.ie7.com[/url]

Metal Guru: Intressant. Undra vad man får betala för att få en ståplats bredvid kanonen.

Fan! Är det derby så är det! Då tacklar man ner allt som kommer i vägen, eller?

Dragan 2k:

"The Swedish Orienteering and Firing a Rat From a Cannon Championship is a contest held annually all across Sweden..."

Från the Uncyklopedia.org

Har ni möjlighet så läs chatet på Aftonbladet med Soundtrack of Our Lives. Skänt att se ett så skämtsamt band och bra band driva med folk.

Här har ni ett citat - en fråga med medföljande svar från Soundtrack of our lives:

"Mölndal säger: Nya skivan, ge oss lite hintar, snälla!

The Soundtrack of Our Lives säger: Brun & Rosa + ljumske - 45% + Hacienda= Herodotos/risgrynsgröt upphöjt till 88 X 3 > fågelskrämma a la Syd Barret + Fonus = Fullt ös Medvetslös! Betyg ++++++(hemkunskap inräknad)"

Mer kan läsas på länktipset.

Paddan: Och så har vi fler skämt på mitt filarkiv. Airport Gag och sedan kan man se vad de skrev för namn och höra hur det lät om man klickar på högtalaren. Som sagt barnsligt, men sådant behöver man ibland.

Salle: "I´ve got the little Fokker in sight", tja det krävs inte mer ibland för att förgylla en morgon.

Salle: Vissa var riktigt trevliga, roliga och får en att försöka söka reda på en massa sådana jag ska ha på jobbet. Ska nog försöka söka fram de otroligt roliga tedrickarna som gick in på flygplatser i london och bad asiatiska flyganställda ropa upp namn i högtalarna, som blir fåniga meningar när de säger dem. Riktigt fånigt men dock så roligt.

mattias - 74: Bevisligen blir man fet av Mc Donalds.
Men jag fattar inte hur man kan bli fet av torr skosula, knappt någon dressing, stripps som stått och droppa av i en kvart.
Borde intre finnas så mycket fett kvar.

Dragan 2k:

Du som är fd McDonald anställd får väl såna gratis va??

mattias - 74: Inga problem Mattias.

Hur många vill du ha? 10 stycken? Jag är tät.

65selander:

En sådan här vill jag ha =)

Salle: Tänk vilka konstiga högtider man kan fira.

Salle: haha

Tack =)

Skulle ni verkligen köpa nånting av den här killen...

[url=blogywood.blogspot.com/2006/07/what-horse.html]Vilken häst???[/url]

Det här påminner mig, märkligt nog, om mina bataljer med en Pac-Man klon kallad Epochman som levererades i ett fint knallgult skal och som nog måste ha varit tillverkad av batterifabrikanter, för maken till batterislukare har jag aldrig sett.

Jag skriver i fel tråd men jag orkar inte leta upp någon bättre.

Jag är på jakt efter snapsvisor. Jag brukar använda snapsvisor.nu, men det kanske finns någon annan bra sida på nätet. Någon som kan ge mig bra förslag?

Salle: coolt som fan :-)

Och jag som trodde att Tele2 var krångliga att ha att göra med...

[url=youtube.com/watch?v=xIVZ9b0RgmY]Cancel the Account[/url]

Albert Hall:

Härligt att du fortfarande är så pigg, trots åldern, att du klarar av sådant.

Salle:

Det vet jag väl att det gör. Döh! Men frågan är om det klassas som sport än, eller om det kommer att göra det någon gång i framtiden.

knaskamilla:

Den där springa uppför muren och sedan göra baklängesvolt gör jag till vardags. Inte särskilt märkvärdigt.

knaskamilla: Det kallas för Parkour och finns i massor [url=video.google.com/videosearch?q=parkour]på nätet[/url]

Det här är en cool sport. Om det nu räknas som sport än.

Salle: Var hittar man dom kläderna ? Arbetarboden ?

Blåkläders reklamfilmer brukar ju vara bra men[url=www.huffingtonpost.com/jwt/scruffs_hardcore.html]Scruffs Hardware regerar.[/url]

65selander: Det är sällan kul när väckarklockan ringer. Men det kunde ju vara värre...

[url=www.freephotosandvideos.com/worksafe.php?vid=oDZPBTjaYxs&c=Japanese_Alarm_Clock]Wake up call Japanese style[/url]

« · 735480 · »