Café

Grupper · 49934 inlägg · 1048 ämnen

Roliga länkar

Sv: Roliga länkar
Med tanke på dagens Idol, det är lika bra ni erkänner?
Metal Guru, mattias - 74 och Alisandali.
Ni var med!!!!

Kanske mer imponerande än roligt, men i brist på en bättre tråd postar jag länken här.

Ambroo: Halvbitter spelare det där.. ;-)

Frisco: Antar att man inte går efter kön då de är svåra att skilja åt?

Ambroo: Halvless skulle nog inte du vara på det här jobbet.

platsbanken.ams.se/direkt/64/070910,100100,070911,82,1139464.shtml

Halvless;

Det börjar dra ihop sig.

Jag hoppas att den här kommer på DVD.

Titta, han har [url=i202.photobucket.com/albums/aa207/_deathstarz_/klassfoto-spya.jpg]kräkits[/url].

Extremt känsliga personer varnas. Fullt så allvarligt är det inte att titta, men då fick jag det sagt iaf.

Vilken kvinna!!!!

Den tungan är vass!
Ouch!

Alisandali: För oss tidiga sjuttiotalister postar jag följande lilla minnesvärda signatur. Detta i avsaknad och längtan efter en riktigt bra höstdeckare man kan följa.

Alisandali: Ja det är väl inte direkt så att man tycker synd om skurken.

MorganaLefaey: Skit ska skit ha , är det inte så man brukar säga .

Frisco: 148,835 Rank:9271

Ungefär fem minuter innan arbetsdagen tog slut. I elfte timmen alltså.

Paddan: JAS är väl den rätta benämningen.

NuMo: Jäkla Messerschmidt...

Metal Guru: Ja ett par gånger. Jag verkar dock besitta en sällsynt talang i att dra planet i fläkten. Mycket konfetti blir det. Men jag har fåt tlite hemliga tips on the side, så vänta bara.

Paddan: Jag vet inte. Har inte så noga registrerat det själv, men nu har jag något att göra på jobbet i alla fall.

Nyss smörjde jag ine hela kontorsstolen med rapsolja meddels ett hushållspapper. Det blev kladdigt, men nu gnekar det inte längre.

NuMo: Hmm, hur kort har du flugit då? Ja, förutom strecket som blir när programmet ibland inte vill registrera flyglängden.

Paddan: Det har jag slagit. Med.... hmm? Råge?

NuMo: Själv är jag nöjd med mitt andra rekord. 0,629 m.

Dream Team:
Jag måste säga att jag hade vett att sluta i tid, innan beroendet blev en del i min arbetsgivares vardag.

Frisco: 147,654 m på det där nya, så i morgon kanske. Fast det var tråkigare.

Frisco: Slår jag dig på något som är klassiskt så är jag nöjd. Mitt rekord är 114,644 m

Frisco: Det plus att lyckas missa fanskapet i taket. Detta i kombination är ingen lek.

Dream Team: Det gäller att ha full fart.

Frisco: 57.522. Blott akterseglad med 90.000 m. Några tips för att nå längre?

Dream Team: På den gamla klassiska takfläktsbanan flightsimx.archive.amnesia.com.au
har jag 113.157 som rekord.

Dream Team: Den senare är på www.xboxpaperplane.com.au/

Alisandali: 147.834 meter.
Global rank 12167

Metal Guru: Vilken version av spelen är det ni diskuterar nu, den förra eller den senare som det länkades till?

På första "versionen" och den enda jag hittills har testat tog det väl ett par timmar för mig att komma förbi takfläktsjävulen.

Linnea:
Så du har lämnat rummet..?

Alisandali: Men hur i helvete lyckas ni med det? Jag kommer inte längre än 50.400 meter. Vad vet ni som inte jag vet? Helvetes, jävla skitspel! Ursäkta franskan..

Frisco: 142.544 meter

Rank : 29317 .

Nu har jag haft minst 10 kast över 140 meter , men är fortfarande inte i närheten av dina 147,834 meter .

Och du måste väl ha åkt ner en bit på rankningen , för inte kan det skilja nästan 18000 placeringar på 5,3 meter .

Frisco: 147.834 meter

rank 11593

WarhawK: 139.552

Global ranking 35870

Paddan:
Det där planet flög bättre .. 135,692 m och en globalrank på 43907

NuMo: Men, vad hemskt. Då kan du ju testa denna grej som ser ut som en åsknedslagsversion

Konceptet: Ett åsknedslag har förstört alla mina tankar på att spela spelet igen. Förhoppningsvis kommer jag inte igen. Sådana där spel är giftiga.

NuMo: 107.726 m blev det till slut efter 29 762 försök eller något sådant. Sjukt kul och beroendeframkallande är det i alla fall.

Paddan: OJ! Plötsligt- 106,036 m.

Bara för att mina barn kom in till mig och sade att nu får du minsan sluta, sitta här hela kvällen. Det skall visst bli myskväll. Fan också.

73Sjöbba: Tyvärr får inte Bacchus vara med i tävlingen, så resultatet är ogiltigt på grund av misstänkt bladighet i planet.

Paddan: Jag slog Frisco, jag fick 276,792m efter ett kanonkast(det är vinet som talar)

Frisco: Äsch, det fattas lite grann fortfarande. 103, 371 m är senaste noteringen.

Frisco: Helg Ernest
[email protected]

Alisandali: Då var vi 5.

« · 908097 · »