Hitta bilden!
lex:
[bild]www.bartender.com/4alcohol/learn2serve/baruniversity1.GIF[/bild]
Jag vill se Stig "Stigge" Pedersen och hans 2-strängade bas. Bonuspoäng för fyrverkeri-hjälmen i aktion.
Om elefanten är godkänd så skulle jag helst av allt vilja se ett foto på Mora IK's nya hockeytränare.....Om man inte tillräckligt synsk för detta så nöjer jag mig istället med en virtuell bartender.
Jag vill se en karikatyrteckning på Håkan Loob och Huselius på samma bild.
www.superstars.nu/images/70f108c1d932c99cfaac233c6e70e13e.jpg
www.superstars.nu/images/d3c3725535c9250caa2a291e4907bee4.jpg
d3c3725535c9250caa2a291e4907bee4.jpg
www.superstars.nu/images/48aa3a9b7c0a7edca299aa6cedbfd625.jpg
www.superstars.nu/images/858f7779705f60e4dce10092549ffb67.jpg
NuMo: Om jag finge bestämma så skulle denna inte godkännas.
Orsak till detta är att det inte är under match som Frisco önskar.
Frisco: Jag hade ju hoppats få se en Indigo av Jösse Car men Ginettan gjorde dom ju också så rätt till dig.
Önsk away...
Tror att det är Ginetta G34 som du vill se en bild på. Här är den.
www.konditori100.se/garage/carmakes/b/g34b.jpg
El Maco: [url=www.hudsonhotel.com/hudson_hotel_library.html]Här är baren officiella site & bilder.[/url]
Och här kommer en bild...
[bild]www.forbes.com/images/2001/05/30/hudsonbar_245_300.jpg[/bild]
Hmmmm vad vill man se bild på dårå?!?!?!
Jo! Jag vill se bil tillverkad i Arvika.
Önska på.
Nå nu skiter jag i Hockey. Jag går ut och tar en Caiprina på Hudson Hotell. Visa mig en bild på biblioteksbaren så jag vet att jag kommit rätt.
En önskar bild från Sollefteå Bowlinghall, med banor och spelare. Jag måste kunna känna igen mig.
Paddan:
Själin bor i Uddevalla nu, då han tränar stans hockeylag.
Sorry, detta har inte alls med "Hitta bilden"-tråden men hoppas att det går bra ändå....
Frisco: Äh, vadå, Bjästa har vi ju exempelvis hockeyexporten Tommy Själin att vara stolt över.
Undrar om jag ger mig ut på omöjligt uppdrag när jag önskar en bild på domherren Sven-Erik Sold
Paddan: Önska då! Eller var det gissa? Nej önska.
Frisco:
Det där är något att vara stolt över. Godkänner du så vill jag se en bild på en sovande gubbe. Mest för att jag skall sova nu.
Verkligen svårt att veta exakt vilken bild någon önskar. Själv önskar jag bara att motivet ska vara med på bilden.
Jag vill se en bild på någonting som man borde vara stolt över i Sollefteå.
Frisco:
Vad är det för skum bild du har hittat, vi har ingen cykelstaty på torget. Det var inte den bilden jag hade tänkt mig, men jag godkänner bilden, då det är rätt staty i bakgrunden.
Så Frisco, din tur att önska.
Förresten, så här ser statyn ut från rätt håll.
mangan och 65selander:
Jag var själv inte helt säker på att det var Valand....
Jag vill se en bild på statyn som står på torget här i Uddevalla.
Frisco:
Så attans roligt vet jag inte om det var. Jag lyckas då inte få till någon bild, så mangan får börja ladda för sina armhävningar.......