Hitta bilden!
« Föregående · 573744 · Nästa » Till forumet
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Jahapp...ingen bro, ingen bro!
Däremot en bild på hjälten Gaston, gärna där han strular till det för sina kollegor på kontoret eller för den kontraktstörstande direktören.
Däremot en bild på hjälten Gaston, gärna där han strular till det för sina kollegor på kontoret eller för den kontraktstörstande direktören.
Sv: Hitta bilden!
Mats Edström:
Åh, det var en fin Margit i värsta sommarskrud, proppfull med sina massa olika badanläggningar. Önska!
Helg Ernest:
Åh, det var en fin Ma.. Linda i värsta sommarskrud. Men undrar var hon har sina badanläggningar..? Tyvärr var Mats före, så han fick ärva stafettpinnen.
Åh, det var en fin Margit i värsta sommarskrud, proppfull med sina massa olika badanläggningar. Önska!
Helg Ernest:
Åh, det var en fin Ma.. Linda i värsta sommarskrud. Men undrar var hon har sina badanläggningar..? Tyvärr var Mats före, så han fick ärva stafettpinnen.
Sv: Hitta bilden!
Frisco:
Det framgår väl med all önskvärd tydlighet att om jag är en virituos, så är det på annat område än bangolf... ;0)
Det framgår väl med all önskvärd tydlighet att om jag är en virituos, så är det på annat område än bangolf... ;0)
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Jo visst slår man til bollen med en klubba. Men precis som i överklassens typ av golf (den man spelar på förstörd jordbruksmark) så skruvar man bollen. Dock är skruvarna inom bangolfen mer till för att bollen efter träff mot sarg ska studsa lite mer eller mindre höger alt. vänster.
Sv: Hitta bilden!
Margit-önskningen var impopulär.
Vi förbättrar möjligheten att söka:
Ledtråd: Zlatan!
Samma land som ett numera välkänt 0-1-mål inträffade i.
Vi förbättrar möjligheten att söka:
Ledtråd: Zlatan!
Samma land som ett numera välkänt 0-1-mål inträffade i.
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Nästan. Bilden är från Umeå. Det intressanta med den är att Salton går åt andra hållet. Från vänster till höger. Det innebär att man måste skruva bollen tvärtom på Salton i Umeå jämfört med andra anläggningar.
Sv: Hitta bilden!
Myggan:
Jag får önska! (fast jag missförstod önskningen kapitalt - och har idessutom nte en aning om vad du och Frisco babblar om. Boll som boll, ju.)
Då vill jag se en bild på Margit.
Ja, inte tjejen, jag vill se en bild på Margit, hon som har alla badanläggningar på sig.
Ledtråd: Zlatan!
Jag får önska! (fast jag missförstod önskningen kapitalt - och har idessutom nte en aning om vad du och Frisco babblar om. Boll som boll, ju.)
Då vill jag se en bild på Margit.
Ja, inte tjejen, jag vill se en bild på Margit, hon som har alla badanläggningar på sig.
Ledtråd: Zlatan!
Sv: Hitta bilden!
Frisco: jag vet hur den ser ut och jag vet även hur snäckan ser ut. Snäckan tycker jag inte om att spela, roligare med salton. Men konstigt att spela 37:an på Snäckan därför antog jag att det var Salton. Så nu vet du det.
Sv: Hitta bilden!
Myggan: Så här ser en salto ut: hem.fyristorg.com/bredd/main/bilder/eb/fo13.jpg
Eller så här: www.mcolten.ch/jpg/kleinholz/Bahn_E03.jpg
Eller så här: www.minigolf.psvsteyr.at/Anlagenplan/Salto.jpg
Eller så här: gsplepalmelosone.minigolf.ch/Bilder2004/EC%20Holland011004/EC%20Ero2.jpg
Eller så här: www.frisco.se/bilder/umeaeb/images/PICT6459.JPG
Eller så här: www.mcolten.ch/jpg/kleinholz/Bahn_E03.jpg
Eller så här: www.minigolf.psvsteyr.at/Anlagenplan/Salto.jpg
Eller så här: gsplepalmelosone.minigolf.ch/Bilder2004/EC%20Holland011004/EC%20Ero2.jpg
Eller så här: www.frisco.se/bilder/umeaeb/images/PICT6459.JPG
Sv: Hitta bilden!
Myggan: Banan på bilden är ingen salto utan en snäcka. En Wagner 37 ser ut så här: www.nifo.se/shop/images/art/1998.jpg
Men Metal Guru kan gärna få önska nu när ni alla vet faktat.
Men Metal Guru kan gärna få önska nu när ni alla vet faktat.
Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Du får väl önska iallafall. Du har ju rätt i att man behöver en Wagner 37 för att kunna spika den Salton. Så varsågod att önska.
Sv: Hitta bilden!
Myggan: Ja du har rätt.
Så är det..
Måste säga att ni är skickliga på att söka fram allt, har fått mig några goda skratt av era bilder. Jobba på..
Så är det..
Måste säga att ni är skickliga på att söka fram allt, har fått mig några goda skratt av era bilder. Jobba på..
Sv: Hitta bilden!
RödVit: Det finns mycket här i livet som är tramsigt men det får man lära sig att leva med.
Sv: Hitta bilden!
Tycker den här tävlingen är lite tramsig.
Nån annan ska leta en bild som jag har hittat!?
Man kan inte önska en bild som gäst, eller?
Önskan: Visa mig en bild på två uppkvarkar o en nerkvark som bildar en proton....
Nån annan ska leta en bild som jag har hittat!?
Man kan inte önska en bild som gäst, eller?
Önskan: Visa mig en bild på två uppkvarkar o en nerkvark som bildar en proton....
Sv: Hitta bilden!
Annars var Wagner karln som producerade den där Alice Cooper-skivan jag önskade sist.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Det är en Leyland Atlantean bara så du vet.
Kollektivtrafik är viktig. Jag vill se en bild från tunnelbanan i den stad där Zlatan igår målade. Helst linje 1 eller 2, de som trafikeras av Ryska gamla vagnar.
Kollektivtrafik är viktig. Jag vill se en bild från tunnelbanan i den stad där Zlatan igår målade. Helst linje 1 eller 2, de som trafikeras av Ryska gamla vagnar.
Sv: Hitta bilden!
NuMo: Tack för det. När vi ändå är i London så vill jag se en dubbeldäckad Londonbuss någonstans i Sverige.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Min bild är utom tävlan för jag har inte tid att följa upp. Dessutom så är adressen direkt till mina filer på HS och då borde den inte vara giltig. Fast jag har tagit bilden från internet, det är sant det.
Sv: Hitta bilden!
NuMo: Men då har ju Zlatan redan gjort sitt... Min bild är ju närmare Zlatans "görande" och din bild visar resultat av detta. :-)
Kul att se var Frisco tycker?
Kul att se var Frisco tycker?
Sv: Hitta bilden!
Zalle: Här hann nån med...
[bild]www.svenskfotboll.se/files/{1BF76FCC-6D12-466E-A809-5EB71B4108FE}.jpg[/bild]
[bild]www.svenskfotboll.se/files/{1BF76FCC-6D12-466E-A809-5EB71B4108FE}.jpg[/bild]
Sv: Hitta bilden!
Frizco: Nån hann inte med med kameran riktigt. Zå detta är preciz efter KanonZkottet
[bild]www.aftonbladet.se/sport/0509/08/SPORT-09s01-DRAG4-359_368.jpg[/bild]
Zalle
[bild]www.aftonbladet.se/sport/0509/08/SPORT-09s01-DRAG4-359_368.jpg[/bild]
Zalle
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Oopsy Daisy.. sånt där går väl inte an! Abbans på dig, Anders! Jag får skylla på trötthet, eller nåt. Givetvis är det du som står på tur att önska, så ÖNSKA!
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Eftersom jag var först med att lägga in bildlänken till samma bild som Salle så visar jag en bild till för att lindra min vrånghet: www.tante.nl/zzhugo/200%20breed%20simpl002.jpg
Zov gott alla fuskare.
Zov gott alla fuskare.
« Föregående · 573744 · Nästa »
"Skruva den som Beckham" i kväll 21:00. Rekommenderas....