Hitta bilden!
« Föregående · 500869 · Nästa » Till forumet
Sv: Hitta bilden!
Tallnäs: Din gissning har inte blivit konfirmerad som rätt men jag lägger ut en länk till din önskan ändå.
[url=www.sylvester.se/images/dynamic/articles/gow_andreas_345411.jpg]Ville inte lägga upp bilden då den ev är för stor[=url]
Sv: Hitta bilden!
url=www.sylvester.se/images/dynamic/articles/gow_andreas_345411.jpg]Ville inte lägga upp bilden då den ev är för stor[/url]
Jag vill se en vinterbild på den kyrka som invigdes den 8:e december 1912.
Sv: Hitta bilden!
Salle:
Härmed föreslår jag en ny regel till denna tråd. Det skall INTE vara i form av en gåta eller så vidare. En enkel, rak efterfrågan och gärna med lite roliga inslag. Allt för att få ett bättre flyt i tråden.
Sv: Hitta bilden!
Poffa: Det är lite tråkigt att bara vilja se en bild på *************.
Lite borde man väl få linda in det hela.
Sv: Hitta bilden!
Men jag följer trådstartarens önskan denna gång.
Jag vill se en vinterbild på Kiruna Kyrka.
Sv: Hitta bilden!
Jag vill se en bild på den forne Vasalundsdödaren Jönsson som med sitt 6-0 mål för Hammarby mot Karlstad sänkte Vasalund som klubb för alltid. Året var 1989.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Som vanligt så vill jag se en bild på Övergårds järnvägsstation Sollefteå.
Sv: Hitta bilden!
Portello:
Tog en liten stund att söka mej fram till Honk.
Verkar som om tråden sakta håller på att sjunka. Ber omursäkt för att jag rörde till det med frågeform iönskningen, ska inte upprepas.
Eftersom det inte händer nåt just nu så tar jag chansen och önskar mej en Fordson Major Diesel, årsmodell 1956.
Har själv haft en sådan och den fungerar faktiskt fortfarande alldeles utmärkt.
Tog en liten stund att söka mej fram till Honk.
Verkar som om tråden sakta håller på att sjunka. Ber omursäkt för att jag rörde till det med frågeform iönskningen, ska inte upprepas.
Eftersom det inte händer nåt just nu så tar jag chansen och önskar mej en Fordson Major Diesel, årsmodell 1956.
Har själv haft en sådan och den fungerar faktiskt fortfarande alldeles utmärkt.
Sv: Hitta bilden!
Mats Edström:
Här kommer bilden.
Jag önskar mig en bild På Highbury Nothbanks Stands när det fortfarande var ståplats.
Här kommer bilden.
Jag önskar mig en bild På Highbury Nothbanks Stands när det fortfarande var ståplats.
Sv: Hitta bilden!
66Hagberg: Här kommer bilden! Bra drag...
www.soccerstadiums.homestead.com/files/Arsenal3.jpg
Jag önskar en bild på en vinröd Opel vectra kombi -97 utan rost.
www.soccerstadiums.homestead.com/files/Arsenal3.jpg
Jag önskar en bild på en vinröd Opel vectra kombi -97 utan rost.
Sv: Hitta bilden!
Tallnäs:
Duger den i länken?
I så fall vill jag se en bild på en analog klocka som är exakt 16.00.
Sv: Hitta bilden!
Poffa:
Tallnäs verkar ha somnat så jag hoppar in som backup:)
Jag vill se en bild på Globen, innifrån.
Tallnäs verkar ha somnat så jag hoppar in som backup:)
Jag vill se en bild på Globen, innifrån.
Sv: Hitta bilden!
Per HApps: www.forsgard.se/images/globen/globen.jpg
Själv vill jag se en bild från en tunnelbanevagn model C5 (naturligtvis från insidan).
Själv vill jag se en bild från en tunnelbanevagn model C5 (naturligtvis från insidan).
Länkar:
http://www.ss.se/
http://www.ss.se/
Sv: Hitta bilden!
Frisco:
Jag hittade ingen från insidan men känner mig manad att klistra in den här vackra bilden (se länk).
Jag hittade ingen från insidan men känner mig manad att klistra in den här vackra bilden (se länk).
Sv: Hitta bilden!
Frisco & scim: Nä interiör bilder var svårt. Detta borde ge ytterligare 0.5p (till scim förstås då han var först).
Inte lika vacker men ändå vacker på nåt vis...
[url=www.bussfoto.com/T-bana/Bilder/SL-C05/C5_2902_2904_2905_Hammarbyhallen_951120b.jpg]Midvinterns köld är hård...[/url]
Sv: Hitta bilden!
Salle:
Juste, då efterlyser jag en matchbild med IF Sandvikarna som minst är 15 år gammal.
Juste, då efterlyser jag en matchbild med IF Sandvikarna som minst är 15 år gammal.
Sv: Hitta bilden!
scim:
IF Sandvikarna, Matchbild och U15 är ju nästan 15 år gamla. ;-)
[url=www.kalixbandy.com/fotogalleri/ungdom/U15-S2.html]Sandvikarnas spelare täcker bollen föredömligt. [/url]
Sv: Hitta bilden!
Jag tolkar tystnaden som ett OK och vill därmed se Robert Wells i en lagtröja annan än Solna AIK:s.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Robert Wells i en lagtröja. Förmodligen en urtvättad sådan och absolut inte ens AIK's reservtröja
Sv: Hitta bilden!
Nu är den stora frågan om jag lyckas med att få till en bild här, är tveksamt kan jag säga men har jag tur så......
Sv: Hitta bilden!
Va fasen, måste man önska sig en bild också.
Jag som var själaglad över att jag lyckades skicka iväg min allra första bild här på HS.
Jag som var själaglad över att jag lyckades skicka iväg min allra första bild här på HS.
Ok, här får Ni en svår nöt att knäcka, tror jag alltså.
Vad sägs om en bild på Göran Sonesson? Om någon inte vet vem det är så kan jag nämna att han spelar trummor.
Sv: Hitta bilden!
Paddan och 65selander:
Ni två vet iallafall om mina brister ser jag.
Bra kämpat grabbar!
Sv: Hitta bilden!
Tänkte jag skulle bifogat en riktigt bild på Göran S men jag avstår då jag tror att bilden är för stor, vet inte riktigt hur det funkar med sånt däringa storlekstyper mm.
Jag vet inte vem av Paddan och Selander som skall önska nästa bild, bägge grabbarna klarade ju av att lösa uppgiften exakt samtidigt.
« Föregående · 500869 · Nästa »
Kan det vara Bruce Sweiden?
www.lydsystemer.no/images/dpa/Bruce%20DPA%20003.jpg
Jag skulle vilja se en bild på den gamle Timråspelaren som nu är musiker och spelade på kryssningen "Gays on Waves" 2002 och som framförde låten "I was blind"