Hitta bilden!
Paddan:
Jag hade då aldrig hört talas om den grabben, beror antagligen på att jag inte är någon pokerfantast.
Jag vill se en bild på Sorgenfri Slot.
Salle: Hmm, undrar om det var den här absoluta nybörjaren du tänkte på?
Om det var rätt så vill jag se en bild på Eddie Izzard under ett liveframträdande.
Paddan: Här är en stor bild på [url=photos.starjewel.org/albums/Eddie-Izzard/IMG_2376.jpg]Eddie Izzard[/url]
Jag vill se en bild på Legolas. Fast inte Tolkiens spetsörade hjälte.
Salle: Hon är där, med gul hjälm där bak och hon e en hejare på att jonna...
De e hon som e galnast i mitten med gul hjälm och det är hon som kommer först i mål.... I allafall enligt Petacchi på www.gazzetta.it/ . Sen när hon har kommit i mål då klär hon sig i dressen av Eight Wonder och sjunger som satan....
Vinner jag då vill jag se isberg, 29 knop, full spinnaker och ett tvång att gippa annars hamnar båt och besättning på Syd Polen och det är ju aldrig nyttigt....
FORZA............
Per HApps: Här är en bild på en gulmålad betongklump mitt i ett surträsk.
[url=hem.passagen.se/ml69/tbj/tbj_ml.jpg] Treriksröset [/url]
Jag vill se Deep Purple's andra "Lead Guitarist"
www.thehighwaystar.com/rosas/jouni/tb.html
När jag var på Deep Purple var det följande medlemmar i bandet:
# Ritchie Blackmore guitar
# Ian Gillan vocals
# Roger Glover bass guitar
# Jon Lord organ, keyboards
# Ian Paice drums
Vi snackar 1985.
Jag önskar en bild på en Fender Telecaster med namnet: Den vita viskningen.
Frisco: Vit Fender Telecaster får mig osökt att tänka på...
[url=hendrix.free.fr/images/jimi151.jpg] Mr Hendrix i presume [/url]
Frisco:
Okej, då vill jag se en bild på en bil som kör omkring med pumpmunstycket sittande kvar i påfyllnadsröret.
NuMo:
It's a woman.....hmpf.....
Va fasen, det där kan lika gärna hända en man, sådeså!
Jag vill se en bild på maskinen som är upphovet till den dryck som är nödvändig till leken "Skrubbleken."
NuMo: Håll till godo...
[bild]www.itv.se/amos/sibborat.jpg[/bild]
[url=www.itv.se/amos/]Amos Persson´s håmpäjdg[/url]
[url=www.itv.se/amos/amos1.ram] Skrubbleken (Real Audio)[/url]
http://www.itv.se/amos/
NuMo: Tackar!
Med pågående evenemang i åtanke så vill jag se en JPS-Lotus. Bonuspoäng om två dylika finns på bilden.
Jag vill se en bild på en fd ABBA-trummis när han kör racerbil på Monacos gator.
Frisco: Ok, då är det väl bäst att man uppfyller en önskan igen...
Då vill jag se en bild på ett sjölejon.
Frisco: Skall vi ge oss med F1 efter detta...
[bild]www.gpracing.net192.com/cars/images/1981-MON-Borgudd-ATS.jpg[/bild]
Men du nämnde ABBA. Jag vill se ABBA i "kattdräkterna".
Paddan: Jag vet att det inte är "en bild på ett sjölejon" men kunde inte låta bli att minnas lite från San Fransisco.[url=www.qedata.se/bilder/gallerier/kalifornien/sjolejon.jpg] Denna bild skulle jag kunnat tagit själv[/url] fast jag skrattade som f-n så bilden hade nog inte blivit lika skarp. Dom låter förjävligare än dom luktar,
Jag vill se en ABBA relaterad bild" från Dalhalla.
Frisco:
[bild]www.dalhalla.se/bilder/2005/abba.jpg[/bild]
[url=www.dalhalla.se/svensk/2005/050730.shtml]ABBA - The Show[/url]
Vi var ju i SF tidigare. Där finns en byggnad som är (delvis) tillägnad stadens brandmän. Det syns även i byggnadens utformning. Jag vill se den byggnaden.
Den bilden du har lagt ut är ju en reklambild för ABBA - The Show som ska vara på Dalhalla i sommar. Bilden du lagt ut måste vara från något annat ställe eftersom de inte spelat på Dalhalla ännu.
Jaja.
Önska.
Frisco: Jag ursäktar mig för min framfusighet. :-)
Vi var ju i SF tidigare. Där finns en byggnad som är (delvis) tillägnad stadens brandmän. Det syns även i byggnadens utformning. Jag vill se den byggnaden.
Frisco: Rätt torn men fel namn. Vi skyller på den tyska dubbningen.
[url=www.aviewoncities.com/sf/coittower.htm]Coit Tower[/url] är dess rätta namn och tornets topp är utformat som munstyckena som användes på den tiden.
Varsågod att önska.

Önska på!