Hitta bilden!
« Föregående · 569010 · Nästa » Till forumet
Sv: Hitta bilden!
JD:
Japp, rätt bild var det, så din tur att önska.
För egen del så säger jag gonatt.
Japp, rätt bild var det, så din tur att önska.
För egen del så säger jag gonatt.
Sv: Hitta bilden!
Sannes: Då vill jag se Selinas favoritspelare Paul Furlong. Gärna då en bild där han ser ut att kunna äta barn, eller åtminstone motståndarbackar som väger mindre än 80 kg.
Sv: Hitta bilden!
Portello: Egentligen hade jag tänkt mig en annan bild, men den duger gott. Önska på....
Sv: Hitta bilden!
Selina: Som om inte du har tiggt bilder på honom...
Portello : Inga explosioner tyvärr, men åtminstone stjärnorna från Mythbusters på länken.
Sv: Hitta bilden!
Portello: Jag vill se Johan Johansson, Lars Winnerbäck, Kjell Höglund och Stefan Sundström på samma bild.
Sv: Hitta bilden!
JD: Då vill jag se en bussbild. En bild från vår huvudstad, där bilden innehåller både en röd och en blå buss.
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Inte vet jag ?
Denna bild poppade upp i mitt HS när jag läste på café.
Mao den täckte all text.
Mysko är det
Men det torde vara en buss från Bollmora. Det ärt bara dessa SL-bussar som är blå
Denna bild poppade upp i mitt HS när jag läste på café.
Mao den täckte all text.
Mysko är det
Men det torde vara en buss från Bollmora. Det ärt bara dessa SL-bussar som är blå
Sv: Hitta bilden!
Verkar som HS kidnappar bilderna man öppnar i ett nytt fönster och adapterar dom istället för texten i messfönstret. ?
Bugg i HS ?
Bugg i HS ?
Sv: Hitta bilden!
Helg Ernest: Japp, efter att ha fingranskat bilden med hjälp av mikroskop ser jag fragmenten av en röd buss i bakgrunden. ;)
Själv hittade jag en bild på en röd Swebus samt en blå SL-buss vid Fridhemsplan (länken).
ÖNSKA!
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Då vill jag se den legendariska U-Båten U-96.
Den som är "Das Boot" .
Men det skall vara en "Riktig bild" inget teknat godkänns.
+ poäng till den som talar om vem" Wolf Packs" överbefälhavare var.
( Ej Färjestad supporters)
Den som är "Das Boot" .
Men det skall vara en "Riktig bild" inget teknat godkänns.
+ poäng till den som talar om vem" Wolf Packs" överbefälhavare var.
( Ej Färjestad supporters)
Sv: Hitta bilden!
AD: Båten är nog rätt men Arne Anka vare nog totalt fel.
Detta var The Bigg Cheaf for the Wolf Pack ( Ej FBKs fan club )
uboat.net/men/doenitz.htm
Detta är båten.
uboat.net/gallery/index.html?gallery=U96Munich
Så varse god att önska
Detta var The Bigg Cheaf for the Wolf Pack ( Ej FBKs fan club )
uboat.net/men/doenitz.htm
Detta är båten.
uboat.net/gallery/index.html?gallery=U96Munich
Så varse god att önska
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Den godkänner jag, men nog hade jag heller viljat sett med pommes frites. Önska
Sv: Hitta bilden!
AD: Jag förstår det. Kebab med pommes är bra mycket godare.
Då vill jag se en flygbild som visar ett rejält översvämningsdrabbat Garmisch-Partenkirchen.
Då vill jag se en flygbild som visar ett rejält översvämningsdrabbat Garmisch-Partenkirchen.
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Ett litet tips på vägen efter att hitta det jag söker kan ju kanske vara att leta i någon gratistidning i en av våra storstäder...
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Och här kommer jag och rör till det ännu mer! Givetvis ska det vara i en icke namngiven gratistidning i en av våra europeiska huvudstäder, inte i en av vårt lands storstäder. Pardon my french!
Metro kan ju vara ett alternativ......
Metro kan ju vara ett alternativ......
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Det verkar segt med att hitta rätt bild. Det återstår väl bara snart att lägga ut den bild jag sökt. Dock får jag be om en respit på ett par timmar, då jag sitter i möte på jobbet. Ja, jag vill ju inte göra fler armhävningar än jag måste, s.a.s... ;)
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: En Dead line är en Dead line.
Så är det bara ! Jag kommer som observatör om du inte är i GB
( c :
Så är det bara ! Jag kommer som observatör om du inte är i GB
( c :
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Jaha, då var jag hemma så jag kan bifoga rätt bild, då. Bilden nedan visar alltså Garmisch-Partenkirchen efter den förra veckans rätt så kraftiga nederbörd. Vad vattendraget som rinner genom orten vet jag inte, men man kan väl lugnt säga att den med råge är fylld till bredden!
Eftersom reglerna säger så, tar jag och önskar en ny bild, helt enkelt. En bild på en baklastare, vill jag se.
Helg Ernest: BAH! Ta nu och hitta det jag söker istället! ;)
Eftersom reglerna säger så, tar jag och önskar en ny bild, helt enkelt. En bild på en baklastare, vill jag se.
Helg Ernest: BAH! Ta nu och hitta det jag söker istället! ;)
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Den kommer här.
Vill i gengäld se en bild på en vilt rockande Eilert Pilarm i Danmark.
Vill i gengäld se en bild på en vilt rockande Eilert Pilarm i Danmark.
Sv: Hitta bilden!
Myggan: Korrekt, och DU var först, så önska!
AD: Vattnet som minst sagt ligger som en bassäng runt samhället är väl färgat av den sand som finns där i krokarna, vad vet jag. Eller att vattnet färgats efter dess framfart. Att detär vatten torde det dock inte råda några tvivel som helst om.
Herminator: Lugn i bussen nu. Den som är först att hitta rätt bild har ju också rätt att önska nästa bild, även om din baklastare faktiskt var snäppet snyggare.
AD: Vattnet som minst sagt ligger som en bassäng runt samhället är väl färgat av den sand som finns där i krokarna, vad vet jag. Eller att vattnet färgats efter dess framfart. Att detär vatten torde det dock inte råda några tvivel som helst om.
Herminator: Lugn i bussen nu. Den som är först att hitta rätt bild har ju också rätt att önska nästa bild, även om din baklastare faktiskt var snäppet snyggare.
Sv: Hitta bilden!
Myggan: www.villaaktuellt.se/aktuellt/IMAGES/HEMMAHOS_REP2004/MARTIN247_04.JPG Om det är någon som kan skruva in en spik så är det han
Sv: Hitta bilden!
AD: En spik minus s borde väl den här tjejen kunna skruva in. Alltså göra en pik, för den som ej förstod.

Anna Lindberg, på bilden!

Anna Lindberg, på bilden!
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Okej då. Inte riktigt vad jag hade tänkt men du vitsade till det så bra, så önskningen blir din.
Sv: Hitta bilden!
Myggan: Inte för att jag ser vad det är för något, men rätt verkar det ju vara. Å andra sidan så hade jag inte en aning om vad det på min bild var heller, förrän jag läste en tidningsartikel om detta "vapen" tidigare idag. En fotangel det med, således.

"Fotangel är ett vapen, främst använt mot kavalleri. Vanligen var fotangeln konstruerad av fyra halvdecimeterlånga spetsar riktade åt olika håll. Vapnet kastades på marken varvid alltid en av spetsarna blev riktad uppåt och kunde skada en hästs hovar.
Fotanglar av skiftande utseende har använts sedan antiken. Under gerillakrig i modern tid har det hänt att förgiftade fotanglar lagts ut mot infanteri.
Fotangeln kallas ofta spansk ryttare, bland annat inom Försvarsmakten.
En spansk ryttare består vanligtvis av en eller två ca 3 m långa stänger av trä eller järn med krysslagda tvärslåar, mellan vilka taggtråd flätas. Den används för att hindra framkomst.

"Fotangel är ett vapen, främst använt mot kavalleri. Vanligen var fotangeln konstruerad av fyra halvdecimeterlånga spetsar riktade åt olika håll. Vapnet kastades på marken varvid alltid en av spetsarna blev riktad uppåt och kunde skada en hästs hovar.
Sv: Hitta bilden!
Myggan: Då vill jag se en bild av en bil. En viss Chryslermodell med en front som väldigt mycket liknar den som finns på Volvo Amazon.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Jepp en -55:a ville jag se! Så mycket mer Volvo Amazonsk än sådärblir väl knappast Chryslern.
Önska!
Önska!
« Föregående · 569010 · Nästa »