Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1164898

Sv: Trevlig midsommar!

Bissett19:

Det blir iaf ingen mer Hallans Fläder till midsommar. Den testade jag i år för första gången. Nästa år blir det nånting annat.


Svarskommentarer

Sv: Trevlig midsommar!
mattias - 74: Hallands Fläder är ju alldeles utmärkt midsommardricka. Och du bör testa den en varm sommardag tillsammans med Coca-Cola (jodå, det går utmärkt att grogga på Cola, ni som säger annat är bara för fega och rädda för att falla utanför ramen för att erkänna att det funkar). Ta en del välkyld Hallands Fläder tillsammans med valfri mängd Cola och sätt dig i solen och njut.

Sv: Trevlig midsommar!
nä glad midsommar på er alla. Nä nu lämnnar man Nuben ett tag och sätter sej och heja på u21. Hoppas ni får en trevlig midsommar alla.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja