Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1164912

Sv: Trevlig midsommar!
mattias - 74: Hallands Fläder är ju alldeles utmärkt midsommardricka. Och du bör testa den en varm sommardag tillsammans med Coca-Cola (jodå, det går utmärkt att grogga på Cola, ni som säger annat är bara för fega och rädda för att falla utanför ramen för att erkänna att det funkar). Ta en del välkyld Hallands Fläder tillsammans med valfri mängd Cola och sätt dig i solen och njut.

Svarskommentarer

Sv: Trevlig midsommar!
LL: I gamla Kempis sjöng falangen ofta den fantastiska ramsan "En colagrogg, men inte så mycket cola". En klädsam hyllning till Atlantavattnets egenskaper som groggvirke.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja