Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1231661


Svarskommentarer

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Wayne Gresky: Det är väldigt förvånande att FP går med på denna åtstramning av assistansen då de ofta slår sig för bröstet för införandet av den generösa assistanspengen som fungerat bra hittils. Dock vill jag omgående ha en åtstramning i regelverket kring de bolag som bedriver assistansförmedling, ta Örebros ordförande som sitter och i mina ögon snor pengar från handikappade och för över de till hockeylaget.

I fallet Patrik är det ju beklämmande, men samtidigt ska man nog ha i åtanke att assistanspengen har skapat en ofantlig neddragning för äldreomsorgen, sålänge vi inte har politiker som ser till att skapa de intäkter för att täcka de faktiska behov som vårt samhälle har är det väl bara att acceptera och försöka sova gott om nätterna ändå.

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Wayne Gresky: Han blir lyckligare på den öppna arbetsmarknaden.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja