Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1286631

Sv: Viktigaste Valfrågan
Wayne Gresky:

I Sverige blir man stämplad som rasist eller främlingsfientlig om man yppar det minsta lilla negativa om integrationen och hur dåligt skött den är. Jag har vänner som jag jobbar med och som jag umgås med privat som har rötter i andra länder som tycker samma sak som jag. Gör det dom till rasister också då?

Svarskommentarer

Sv: Viktigaste Valfrågan

mattias - 74: Det där håller jag inte med om. Många säger det och det är också nåt Sverigedemokrater kör med. Jag kan visserligen hålla med om att det varit känsligt på politikernivå, man har ibland blivit attackerad av media helt utan grund. Det har dock blivit bättre.

Men att du eller jag ute i samhället skulle anklagas för det känner jag inte igen.


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja