Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1512935

Sv: Det finns idioter

Friman SR:
Om du frågar snällt kanske Breivik vill byta med dig.
Du berövar dig samtidigt möjligheten att få välja om du vill gå ut och sätta dig i solen på en gräsplätt, låta solen lysa dig i ansiktet medan du blickar ned över en av ängsmark grönskande dal med en glittrande sjö i botten, samtidigt som du öppnar en väl kyld öl.

Men ett eget gym uppväger det mesta.
Bara det har en så'n där grej som man drar i så åker en tyngd upp.  


Svarskommentarer

Sv: Det finns idioter
Metal Guru:Jag kan byta med Breivik om jag får komma ut när han är död. Släpp ut han och låt naturen ha sin gång, han lär inte leva särskilt länge ute i friska luften. Det vore billigare för norska staten det. Nej förhelvte, låt han lida och solkas i en fängelsehåla, ge den jäveln inget ljus vettja. Jo, förresten, ge han en 1000-wattslampa som tänds i 10 timmar oregelbundet på dygnet så han får leva i ständig tidsomställning. När lampan är släckt spelar man UB40:s äckliga jäkla "Red red wine" på repete och när lampan tänds, ja då blir det Van Halens "Eruption" på repete. Nej något gym ska han inte ha tycker jag...

Sv: Det finns idioter
Metal Guru: Med tanke på den här sommaren så vete det  fan......

Redigerad kommentar


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja