Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2843210

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Avgudar Thåström, allt från Ebba Grön, Imperiet och Sällskapet, han är så otroligt bra.

Svarskommentarer

Sv: Puffes frizon för god musik
Wilhelmsson:

Imperiet är så bra, Blå himlen Blues är ett mästerverk

Jag är tyvärr precis på gränsen för att ha missat och se både Ebba och Imperiet live.

Har dock fått uppleve de gamla klassikerna med honom som live artist, han överraskade alla på senaste turnen nu i år när han körde flyktsoda i en akustisk version

Sv: Puffes frizon för god musik
Wilhelmsson:

Firade min 20 konsert med honom som soloartist när han hade dubbla spelningar i Uppsala nu i slutet av Januari detta år

Bästa jag sett är Uppsala konsert och kongress 2012

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja